Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@10:45:10 GMT

کندی اجرای طرح انتقال آب ساوه از سد کوچری

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۲۳۷۸۷

کندی اجرای طرح انتقال آب ساوه از سد کوچری

مدیر امور منابع آب ساوه گفت: اجرای طرح انتقال آب ساوه از سد کوچری روند کندی دارد و زمانبر شدن این طرح نگران کننده است.

نقی بهجت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، تسریع در تخصیص اعتبارات برای اجرای طرح انتقال سهم آب ساوه از سد کوچری را موجب طولانی شدن عملیات اجرایی آن دانست و عنوان کرد: از مسئولان بویژه نماینده مجلس، استاندار مرکزی انتظار می‌رود با تسریع در جذب اعتبارات زمینه اجرای شتابان این طرح را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با طولانی شدن مدت زمان اجرای این پروژه ارزش اقتصادی آن کاهش خواهد یافت و چالش ‌ های شهرستان برای تامین آب شرب مورد نیاز این شهرستان بیشتر خواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه گفت: ادامه روند فعلی اجرای این پروژه با کندی همراه است و بیم آن می رود که زمان بهره‌برداری از آن به حدود 10 سال بینجامد، در حالی که طبق پیش بینی‌ها قرار بود با تخصیص به موقع اعتبارات مدت زمان اجرای پروژه دو ساله باشد.

وی با اشاره به تخصیص سالانه ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه اظهار کرد: این میزان اعتبار برای اجرای این طرح ملی کافی نیست و براساس برآوردهای بعمل آمده بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهره‌برداری از آن نیاز است.

وی گفت: در صورت تسریع در تخصیص اعتبارات به این طرح ملی با بهره ‌ برداری از آن شاهد تامین آب شرب شهری ساوه با جمعیتی بالغ بر 240 هزار نفر و نیز 27 روستایی که در مجاورت خط انتقال قرار دارند، خواهیم بود.

بهجت بیان کرد: سهم آب تخصیص یافته برای شهرستان ساوه 444 لیتر بر ثانیه است که 335 لیتر بر ثانیه آن سهم شهر ساوه و 65 لیتر بر ثانیه سهم روستاهاست و 44 لیتر به حوزه صنعت اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام انتقال آب ساوه سد کوچری منطقه مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۳۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد

فرمانده انتظامی هرمزگان از اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاقچیان سوخت و به منظور جلو گیری از هدررفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت بصورت هم زمان در مناطق خانسرخ، سورو ، نخل ناخدا وروستای دهنو از توابع بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و گشت زنی های هدفمند اجرا شد جمعا 80 هزار لیتر گازوئیل قاچاق ،مقادیری مشروبات الکلی ، 423 جفت کفش و یکدستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه دراین طرح تعداد 5 دستگاه خودرو شوتی فعال در قاچاق سوخت و 10 فروند تشتک فایبر کلاس قایق موتوری نیز توقیف شدند، اظهار داشت : در این رابطه تعداد 137 نفر اتباء بیگانه غیر مجاز و فاقد مجوز اقامت که برخی از آنها در تهیه و قاچاق سوخت فعالیت داشتند نیز شناسایی و دستگیر شدند که هماهنگی های لازم جهت طرد آنان انجام شده است .

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر استمرار طرحهای عملیاتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح ها ، از عموم مردم قدر شناساس استان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • آخرین وضعیت بزرگراه شهید بروجردی در غرب تهران | این بزرگراه به آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل خواهد شد
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • تخصیص پروژه مسکن به ۱۰۱۴ نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان زنجان
  • اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی