Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی (ع) از برپایی آئین مسابقه ورزشی « پدر و پسر» با همت کانون فرهنگی هنری مسجد خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات به مناسبت دهه کرامت برگزار می شود.

مجتبی حسین زاده، مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) در خصوص ویژه برنامه دهه کرامت در مسجد امام حسن مجتبی(ع) واقع در دهقان ویلای کرج به خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز، گفت: به مناسبت دهه کرامت ویژه برنامه های متنوعی در قالب برنامه های جشن، سخنرانی و اردوهای تفریحی برای فعالان مسجد در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تأمل بر این مهم که دهه کرامت فرصت تبیین سبک زندگی رضوی است، بیان کرد: فعالان مسجد دهقان ویلای کرج همواره به مناسبت دهه کرامت ویژه برنامه های متنوعی را برگزار می کنند.

 

حسین زاده با در نظر گرفتن این مطلب که خانواده عنصر شاخصی در سبک زندگی رضوی است، توضیح داد: خانواده به معنای نخستین و مهم ترین پایگاه اجتماعی است که از پدر، مادر و فرزندان تشکیل می شود، از این رو دهه کرامت فرصتی ارزشمند برای تجلیل مقام دختران در روز میلاد حضرت معصومه (س) برای کانون فرهنگی هنری مسجد بود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد دهقان ویلای کرج توضیح داد: مسابقه ورزشی پدر و پسر در قالب مسابقه ایرهاکی، دارت، دومینو برگزار می شود.

 

علاقمندان می توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره ۳۴۴۲۵۹۹۹ تماس حاصل بفرمایند.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس دهه کرامت زلزله کرمانشاه حسن روحانی هرمزگان وزارت خارجه مراسم تشییع زمین لرزه سیاسی خبرگزاری شبستان مسجد امام حسن مجتبی ع مسابقه ورزشی جشن های دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۳۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش فصلی اوج هنر در یزد

سرهنگ دهقان رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان یزد با اشاره به قدردانی از هنرمندان بسیجی فعال در عرصه حجاب، طوفان الاقصی و انتخابات گفت: در این رویداد هنری از هنرمندان فعال در سال ۱۴۰۲، برگزیدگان جشنواره شعر بسیج و هنرمندان برگزیده در جشنواره صنایع دستی بسیج نیز تجلیل به عمل آمد.

وی افزود: این رویداد هنری با محوریت انجمن‌های هشتگانه هنری و با حضور جمع زیادی از هنرمندان استان برگزار شد.

سرهنگ دهقان ادامه داد: شاعران و هنرمندان استان در این همایش به خواندن شعر‌هایی در زمینه انتفاضه، مقاومت فلسطین و محکومیت جنایت‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • برگزاری همایش فصلی اوج هنر در یزد
  • دهه کرامت، فرصت مناسبی برای نمایش الگوی شادی حلال
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب