Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گناوه- ايرنا- سرپرست فرمانداري ديلم استان بوشهر گفت: 100 ميليارد ريال براي زيرساخت هاي آب، برق، گاز، مخابرات و جاده دسترسي منطقه ويژه اقتصادي اين شهرستان هزينه شده است.

محمد طاهري روز دوشنبه درگفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: هم اکنون هشت شرکت بزرگ بخش خصوصي براي سرمايه گذاري در منطقه ويژه اقتصادي شمال استان بوشهر درحوزه اين شهرستان اعلام آمادگي و اقدام هاي لازم از جمله مجوز از مبادي قانوني را اخذ کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: اين منطقه با قابليت سرمايه گذاري پايين دستي در صنايع نفت و گاز و پتروشيمي نقشي مهم در ايجاد اشتغال، توسعه همه جانبه و رونق اقتصادي اين شهرستان دارد که دراين ارتباط دولت عنايات و اهتمام ويژه اي داشته است.
سرپرست فرمانداري ديلم افزود: وضعيت شهرستان ديلم درصنايع مرتبط با نفت وگاز بلحاظ همجواري با تاسيسات و چاه هاي نفتي و موقعيت کشاورزي مطلوب است که بايد ازاين ظرفيت ها بخوبي استفاده کرد.
وي گفت: بيش از 43 هکتار از اراضي شهرستان ديلم مستعد و حاصلخيز است که دربرنامه هاي آبخوان داري و آبخيزداري قرارگرفته است.
طاهري ادامه داد: با آغازعمليات اجرايي طرح سد دره اميري به عنوان يکي از اولويت ها براي توسعه کشاورزي اين شهرستان با تشکيل روان آب ها و سدهايي درمقياس کوچک، قابليت بزرگي درحوزه آبخيزداري و آبخوان داري دارد.
سرپرست فرمانداري ديلم افزود: جزيره حماد و ساحل شهر ديلم از قابليت هاي گردشگري اين شهرستان است و باتوجه به حضور گردشگران در طول سال بويژه ايام نوروز بايد براي توسعه آنها اعتبارات ويژه تخصيص داده شود.
وي اظهارداشت: طرح هاي مطالعاتي ارتقاي گمرک اين شهرستان از اداره به مديريت آماده است و توسعه فعاليت هاي بندري با اجراي لايروبي فازهاي بعدي خور انجام مي شود.
سرپرست فرمانداري ديلم گفت: اين شهرستان با برخورداري از يکهزار هکتار سايت پرورش ميگو بويرات و برداشت بيش از 2500 تن درسال حايز اهميت و رتبه سوم در استان بوشهر است.
وي يادآورشد: با احداث سايت جديد 700 هکتاري پرورش ميگو در ضلع شمالي شهر ديلم شاهد رونق بيش از پيش اين صنعت خواهيم بود.
طاهري، افتتاح مخازن 10 ميليون بشکه اي نفت خام با مديريت شرکت پترواميد آسيا، احداث اتاق عمل، بخش هاي بستري، زنان و زايمان، راديولوژي، سونوگرافي، کلينيک تخصصي سي سي يو و آ سي يو، اجراي باند دوم محورديلم - گناوه، توسعه راه هاي ارتباطي برون شهري و روستايي و فضاهاي ورزشي را گوشه هاي ديگري از خدمات ارزنده توسط دولت هاي يازدهم و دوازدهم در اين شهرستان عنوان کرد.
شهرستان ديلم با 34 هزارنفر جمعيت در 200 کيلومتري شمال استان بوشهر و در جوار تاسيسات و شرکت هاي مهم نفتي کشور قرار دارد.
6164/7215/6043
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۳۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی در دیلم

دریافت 131 MB کد خبر 6095861

دیگر خبرها

  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی برای نگهداری سالانه از آبنماهای منطقه ۵ اصفهان
  • افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه ۷ اصفهان
  • نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان
  • ‌۱۷۰ میلیارد ریال، هزینه کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد بر دوش شهرداری گرگان
  • تأثیر توسعه شبکه‌ های حمل و نقل جاده‌ ای بر رونق اقتصادی ایران
  • مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی در دیلم