Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  یاسوج ، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت: حال کودک 9 ساله ای که دیروز در رودخانه بشار درمحدوده روستای چناربرم از توابع شهرستان دنا غرق شده بود، وخیم است.
جلال پوران فرد افزود: این کودک ساعت 19 دیروز در رودخانه بشار در محدوده چنار برم غرق شد که توسط مردم محلی از رودخانه خارج و به درمانگاه پاتاوه منتقل شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پس از تماس با سامانه ۱۱۵ اورژانس بلافاصله تیم اورژانس میمند و بخش پاتاوه برای انجام اقدامات لازم به محل حادثه اعزام شدند.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی با بیان اینکه احیای این کودک توسط تیم اورژانس میمند با موفقیت انجام شد اضافه کرد:پس از احیا و برگشت علائم حیاتی همچون تنفس و نبض، کودک به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل و هم اکنون وضعیت کودک ناپایدار و وخیم گزارش شده است.
استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 1395 با تعداد 12 فوتی بر اثر غرق شدگی در رتبه ششم کشوری بر حسب جمعیت به ازای هر صد هزار نفر (پس از استان‌های گیلان، مازندران، خوزستان، لرستان و ایلام) قرار گرفت.
در سال 94 تعداد 13 نفر به دلیل غرق شدن در رودخانه‌ها و آبگیرهای استان جان باختند.
استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن 66 رودخانه دائمی و فصلی یکی از استان‌های آسیب پذیر در زمینه غرق شدگی است و با وجود آنکه فاقد خط ساحلی و دریایی است اما در آمار غرق شدگی رتبه بالایی در کشور دارد.
در سه سال اخیر 30 نفر در رودخانه‌ها و آبگیرهای استان به دلیل غرق شدگی جان باختند.

 انتهای پیام/غ

غرق شدن کودک در رودخانه بشار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس 115 حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۳۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۵ سرنشین خودروی سقوط کرده در رودخانه لاکان رشت

ایسنا/گیلان رئیس سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: پنج سرنشین خودروی سواری که به داخل رودخانه لاکان رشت سقوط کرده بودند، نجات یافتند.

شهرام مومنی شامگاه ۶ فروردین ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه حادثه سقوط خودروی سواری در رودخانه به همراه پنج سرنشین عصر امروز به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد، اظهار کرد: پس از آن سریعا یک دستگاه خودروی نجات به همراه چهار آتش نشان به محل حادثه واقع در جاده لاکان، جاده فرعی روستای صیقلان ورزل اعزام شدند.

وی افزود: به محض رسیدن تیم عملیات، سقوط و واژگونی خودروی ساینا از روی پل به داخل رودخانه و انتظار دو مصدوم برای امداد رسانی و انتقال به مکان امن مشاهده شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با بیان اینکه سریعا به کمک اهالی و آتش نشانان یکی از مصدومان پسر حدودا ۱۱ ساله به مکان امن انتقال یافت، گفت: دیگر مصدوم حادثه که خانم حدودا ۴۳ ساله بود و بدلیل صدمات وارده به پا و لگن قادر به حرکت و جابجایی نبود که توسط تیم عملیات سریعا نسبت به تثبیت و انتقال وی به بیمارستان اقدام شد.

مومنی تصریح کرد: قبل از رسیدن تیم‌های عملیاتی راننده مرد حدود ۵۱ ساله و دو دختر حدود ۱۶ و هشت ساله به کمک اهالی و حاضرین از خودرو خارج و به مکان امن منتقل شده بودند، هر پنج مصدوم این حادثه توسط تیم‌های اورژانس به بیمارستان اعزام شدند.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جسد کودک ۴ ساله پس از روز سه در رودخانه شاوور کشف شد
  • کشف جسد کودک ۴ ساله پس از ۳ روز جستجو در رودخانه شاوور
  • غرق‌شدگی خانم ۴۰ ساله در بویراحمد
  • هفته اول نوروز بدون غرق شدگی در سواحل رودخانه‌های خوزستان
  • مرگ ۵ کودک به دلیل غرق شدن در باتلاق
  • استان فارس / مرگ 5 کودک به دلیل غرق شدن در باتلاق
  • مرگ ۶ نفر بر اثر غرق‌شدگی در استان فارس
  • افزایش رهاسازی آب سد کوثر به ۱۷۰ متر مکعب بر ثانیه
  • نجات ۵ سرنشین خودروی سقوط کرده در رودخانه لاکان رشت
  • یک کشته و ۳ مصدوم در پی ریزش دیوار بر روی خودرو تیبا