Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اجرایی جشنواره مالک‌اشتر سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه گفت: دومین جشنواره استانی مالک‌اشتر بیستم مرداد ماه امسال در کرمانشاه برگزار می‌شود. ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲ استانها کرمانشاه نظرات

افشین دستاره در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: جشنواره مالک‌‌اشتر در راستای کمک به تعالی سازمانی، ارج نهادن به نتایج پایش عملکرد، بهره‌گیری از خلاقیت‌ها و نورآوری‌ها برای ارتقای توانایی‌ها و آمادگی‌های همه‌جانبه و هموار کردن بستر رشد و تعالی سازمانی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: دومین جشنواره استانی مالک‌اشتر در بیستم مرداد ماه امسال با حضور رده‌های سازمانی، معاونت‌ها و بسیجیان نخبه پایگاه‌های مقاومت بسیج  دانشجویی استان برگزار می‌شود.

دستاره عنوان کرد :20 نفر از بسیجیان نخبه و موفق استان در دومین جشنواره استانی مالک‌اشتر تجلیل خواهند شد که این افراد منتخبین پایگاه‌ها، حوزه‌ها و ناحیه هستند.

دبیر اجرایی جشنواره مالک‌اشتر سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: دومین جشنواره مالک‌اشتر ناحیه دانشجویی در حالی برگزار می‌شود که عطر و بوی شهادت جای جای این آب و خاک را فراگرفته است و جان‌ها را به خروش آورده است.

وی افزود: مصداق بارز واقعی مالک‌اشتر، شهدای عزیز، عزتمند، سربلند و سرافراز هستند که به فرمان مولای خود لبیک گفتند و همانند مالک‌اشتر خود را برای هر مأموریتی از طرف ولی امر مسلمین آماده می‌کنند و لبیک‌گویان رهسپار می‌شوند.

دستاره خاطرنشان کرد: این جشنواره فرصت خوبی برای جوانان و دانشجویان ولایی است که با نشان دادن شایستگی‌ها و ارتقای سطح خودآگاهی، حرکت به سوی تعالی، نوآوری شکوفایی، بهبود عملکرد سازمان و معرفی الگوی سازمانی موفق و همچنین ارج نهادن به تلاش‌های خالصانه افرادی است که زمینه رشد بیش از پیش مجموعه را فراهم آورده‌اند.

انتهای پیام / ع

R41380/P1494/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۴۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، آئین اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر شهرستان ساوجبلاغ در هفت محور تخصصی قرآن و عترت، ورزشی، فرهنگی و هنری، اقتصادی، اجتماعی، ایثار، شجاعت و فداکاری و علمی و پژوهشی و دو بخش جوان و نوجوان برگزار می‌شود.

در این مراسم که در روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ در سالن سینمای ۹ دی شهر هشتگرد برگزار می‌شود، از نفرات برگزیده بر اساس نظر داوران تجلیل به عمل می‌آید و به تمامی نفرات شرکت کننده در جشنواره گواهی حضور اعطا می‌شود.

میهمانان ویژه این مراسم، استاندار البرز، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و مدیرکل طرح‌های ملی وزارت ورزش و جوانان بوده و حضور برای عموم مردم شهرستان ساوجبلاغ آزاد است.

کد خبر 6097823

دیگر خبرها

  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم برگزار شد
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد
  • رئیسی به قم می‌رود
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد برگزار می‌شود
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»