Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردارمظاهرمجیدی ، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان  با اشاره به اینکه نخستین یادواره شهدای استان همدان در عملیات رمضان و شهدای بمباران نمازجمعه استان همدان گفت: این یادواره روز پنجشنبه 4 مرداد ماه با حضور سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در همدان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به گرامیداشت یاد شهدا به ویژه8000  شهید استان همدان، ادامه داد: مرداد ماه یادآور سالروز عملیات غرورآفرین است وروز پنجشنبه اولین یادواره شهدای عملیات رمضان برگزار می شود که این عملیات بزرگ 22 تیر ماه سال 61 آغاز و در هفتم مرداد ماه سال 61 با موفقیت به پایان رسید .

وی با اشاره به نقش استان همدان در این عملیات بزرگ اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت یاد این شهدا و همچنین شهدای بمباران نماز جمعه استان همدان که در 25 تیر ماه سال 61 به وقوع پیوست مراسم بزرگداشتی به همت سپاه استان همدان برگزار می‌شود .

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطر نشان کرد: اولین یادواره شهدای عملیات رمضان و شهدای بمباران استان همدان و یادبود امیر سرلشگر شهید عباس دوران روز پنجشنبه 4 مرداد ماه ساعت 10 صبح در حسینیه امام خمینی(ره ) استان همدان برگزار می‌شود .

وی با بیان اینکه این مراسم با حضور پرشور مسئولین و مردم شهیدپرور استان همدان برگزار می‌شود، تصریح کرد: سخنران ویژه این مراسم نیز سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران خواهد بود .

سردار مجیدی با اشاره به دیگر برنامه‌های این مراسم ابراز داشت: رونمایی از کتاب (رقص خاکریز) با موضوع نقش استان همدان در عملیات رمضان به نویسندگی محسن صیفی‌کار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان از جمله برنامه‌های پیش ‎ بینی شده در این مراسم است .

وی در ادامه با اشاره به جانفشانی نیروهای همدانی در دوران دفاع مقدس گفت: در عملیات رمضان 3 گردان توسط سردار شهید حاج حسین همدانی از همدان به این عملیات اعزام شدند که مسئول محور سردار شهید علیرضا حاجی بابایی ، جانشین سردار شهید حبیب مظاهری و فرماندهان گردان‌ها نیز شهید محمد دلاوری از تویسرکان و سردار حاج جعفر مظاهری و دکتر جعفر علی‌ئی بودند که تحت امر سردار سلیمانی در این عملیات با شرکت داشتند .

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه عملیات رمضان اولین عملیات برون مرزی ایران در دفاع مقدس با مشارکت ارتش و سپاه صورت گرفت، افزود: استان همدان در این عملیات 160 شهید تقدیم کرد که تاکنون بیش از 64 شهید مفقودالاثر هستند .

وی همچنین با اشاره به بمباران نمازجمعه استان همدان در سال 61 تصریح کرد: در این حادثه که در آخرین جمعه ماه رمضان سال 61 به وقوع پیوست جنگنده‌های عراقی با شلیک موشک به نمازگزاران روز قدس همدان حمله کردند و نمازجمعه همدان را به خاک و خون کشیدند .

سردار مجیدی یادآور شد: در این واقعه خونین نیز 105 نفر شهید و بیش از 650 نفر مجروح شدند که بیشتر شهدا نیز از بانوان بودند .

وی با تأکید بر ضرورت تبیین این وقایع برای نسل جوان عنوان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای مقابله با دشمنان و خنثی‌سازی نقشه‌ها و توطئه‌های شوم آنان یک ضرورت است که باید با برگزاری این برنامه‌ها و یادواره‌ها در این زمینه بیشتر همت کنیم .


انتهای پیام/ج


نخستین یادواره شهدای استان همدان درعملیات رمضان برگزار می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه یادواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۴۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان با حضور در منزل طلبه جهادگرمرحوم حجت الاسلام مصطفی حاجی حسینلو و سردار شهید علی حاجی حسینلوپدراین طلبه مجاهد از صبر و بردباری مادر و خانواده این طلبه مجاهد و جهادگر تجلیل کرد 
سردار رجبی فرمانده سپاه شهدای استان در این دیدار با ارج نهادن به مقام شامخ سردار شهید علی حاجی حسینلو، عروج ملکوتی طلبه جهادگر مصطفی حاجی حسینلو را تسلیت گفت و افزود: خدمات این طلبه جهاد گر به مردم در ایام کرونا و زلزله‌های خوی هرگز از اذهان مردم قدردان و ولایی شهرستان فراموش نمی‌شود 
وی افزود:این طلبه مجاهد و جهادگر با الهام از مکتب شهادت و ایثار، مخلصانه و صادقانه با تمام توان در راستای اعتلای فرهنگی جامعه و پاسداری از حریم ولایت و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی تلاش کرد 
حجت الاسلام فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان هم در این دیداربا بیان بخش از خدمات طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو گفت: سالهااجرای موفق طرح شهیدانه در مزار شهدای خوی توسط این طلبه جهادگر امروزبه یک برنامه الگویی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در آذربایجان غربی تبدیل شده است 
در این دیدار فرمانده سپاه شهدای استان با اهدی لوح از صبر وبردباری همسر سردار شهید حاجی حسینلو و مادر طلبه جهادگر مرحوم مصطفی حاجی حسینلو تجلیل کرد 
طلبه مرحوم حاجی حسینلو جهادگر مخلص خویی اواخر هفته گذشته براثر سانحه تصادف به همراه خانواده خود به دیار باقی شتافت

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره ۴۷۰ شهید کارگر استان همدان + تصویر
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • امروز همه چشم‌ها به یاد خاطره‌ای سرخ، بارانی شدند
  • عملیات وعده صادق تداعی کننده والفجر هشت بود
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است