Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون بوکس گفت: دلیل برگزاری مجمع فوق‌العاده برای هیات بوکس لرستان، درخواست مکرر اعضای مجمع بوده است.

حسین ثوری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره انتقادات علی مهرابی‌نژاد، رییس هیات بوکس استان لرستان از برگزاری مجمع فوق‌العاده برای برکناری‌اش توضیح داد: این تصمیم را من به شخصه نگرفته‌ام و همه اعضای مجمعی که به خود مهرابی‌نژاد رای داده‌اند درخواست برگزاری مجمع فوق‌العاده برای جایگزین او را داشته‌اند که بارها با این تصمیم مخالفت کردم تا شاید با پادرمیانی بتوان این مساله را حل کرد و بوکس لرستان را از حاشیه رهایی بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در ۵ ماه گذشته نزدیک به ۳ بار اعضای مجمع به فدراسیون بوکس نامه زدند تا این مجمع فوق‌العاده برگزار شود اما در دو بار گذشته بنده شخصا به صورت زمینی عازم لرستان شدم تا شاید بتوانم با پیشکسوتان، قهرمانان و ورزشکاران این استان صحبتی داشته باشم و به صورت دوستانه این مشکل را حل کنیم اما گویا این طور نیست و باید این مجمع برگزار شود.

رییس فدراسیون بوکس با بیان این که برگزار نکردن این مجمع با توجه به درخواست اعضا غیرقانونی است، توضیح داد: همه این صحبت‌هایی که انجام می‌دهم به صورت کتبی و با مدارک موجود است و اسامی نفراتی هم که درخواست مجمع فوق‌العاده کرده‌اند در نامه‌های ارسالی به فدراسیون موجود است. هیچ کس خارج از اعضای این مجمع نیست و من نمی‌توانم با این موضوع مخالفت کنم چرا که حق مسلم اعضا است تا برای بهتر شدن وضعیت بوکس این استان تصمیم بگیرند.

او در پاسخ به این سوال که دلیل تغییر زیاد رییسان هیات بوکس لرستان در چند سال اخیر چه بوده است، گفت: من فکر می‌کنم خانواده بوکس لرستان اعم از سپهوندها، عزیزپورها و وحیدیان به همراه پیشکسوتان و قهرمانان باید جلساتی را با هم برگزار کرده و مشکلات شخصی را کنار بگذارند. در این چند سال رییسان این هیات به ۴ سال نرسیده و تعویض شدند و به همین دلیل شرایط یکی از قطب‌های بوکس ایران این‌چنین است. امیدوارم با انتخاب یک فرد صالح در این مجمع شاهد آرام‌تر شدن جو بوکس لرستان باشیم.

ثوری در مورد اقدامات فدراسیون برای بهتر شدن شرایط هیات بوکس لرستان اظهار کرد: من و فدراسیون دوست داریم که آقای مهرابی‌نژاد در سمت خود باقی بماند اما همه چیز به مجمع بستگی دارد و فدراسیون سعی دارد با دقت بیش‌تر در انتخاب کاندیداها عمل کرده و با اجرا کردن تمهیداتی باعث به ثبات رسیدن شرایط هیات لرستان شود.

رییس فدراسیون بوکس در پایان این گفت‌وگو با اشاره به انتخاب محمد ستارپور، قهرمان پیشین بوکس ایران و آسیا به عنوان رییس هیات بوکس استان تهران توضیح داد: تاکنون در دوران کاری خود چه زمانی که مدیرکل ورزش سیستان و بلوچستان بودم و چه الان، مجمعی با این صلابت و پاکی ندیده بودم. اگر به اعضای این مجمع دقت کنید، دو مربی سه ستاره بوکس ایران، اکبر احدی و حسین نهرودی، نماینده ورزشکاران، سه بوکسور اعزامی به بازی‌های آسیایی، نماینده داوران، الیاسی و صادق‌پور بودند. هم‌چنین ۵ رییس مناطق مختلف تهران نیز با انتخاب خود اعضا بود که همگی در کنار هم باعث شدند چنین مجمع فوق‌العاده‌ای برگزار شود. ستارپور نیز مدیر جوانی است که امیدوارم با توجه به نیروی جوانی عملکرد خوبی در بوکس تهران داشته باشد و من این انتخاب را خجسته می‌دانم و فدراسیون بوکس با تمام نیرو در کنار اوست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بوكس حسین ثوری فدراسیون بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۴۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا با حضور اعضا در تایلند برگزار شد و در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند برای نمایندگان ایران کسب شد.

 پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند.

طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد.

رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد