Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل از پرداخت بیش از ۲۳۲ میلیارد ریال مستمری به مددجویان و اقشار نیازمند استان اردبیل از ابتدای سال تاکنون خبر داد. ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸ استانها اردیبل نظرات

علیرضا حسین‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: 26 هزار و 690 خانوار نیازمند در سطح استان اردبیل در قالب 45 هزار و 500 نفر در حال حاضر تحت پوشش این نهاد بوده و به صورت ماهانه از کمک‌های معیشتی و مستمری کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند که تلاش و جدیتبر رتقای کیفی خدمات ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از پرداخت بیش از 232 میلیارد ریال مستمری به مددجویان استان اردبیل از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت: امسال قانون افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد مصوب شده که بر این اساس خانوارهای یک نفره 108 هزار و 500 تومان، خانوارهای دو نفره 215 هزار و 500 تومان، خانوارهای سه نفره 289 هزار تومان، خانوارهای چهارنفره 384 هزار و 500 تومان و خانوارهای پنج نفره به بالاتر 419 هزار و 500 تومان در ماه مستمری دریافت می کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل افزایش پرداخت مستمری به مددجویان را زمینه ساز حل هر چه بیشتر مشکلات معیشتی این قشر دانست و تصریح کرد: به طور متوسط هر ماه 65 میلیارد ریال مستمری به حساب سرپرستان خانوارهای نیازمند که تحت پوشش کمیته امداد هستند واریز می شود و با این امر شاهد رفع بخشی از مشکلات این خانوارها می شویم.

حسین‌نژاد افزود: با افزایش مستمری ماهانه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در زمینه رفع نیازمندی‌های معیشتی مدجویان گام‌های موثری برداشته شده است و بخش مهمی از نیازمندی‌های این خانوارها تهیه و تامین شده است اما با پرداخت این مستمری تمامی نیازهای مددجویان برطرف نمی‌شود و نیازمند مساعدت و کمک خیرین برای رفع تمامی مشکلات مددجویان و اقشار نیازمند هستیم.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل توانمندسازی مددجویان و سرپرست خانوارهای تحت حمایت از مهمترین اولویت برشمرد و افزود: شناسایی استعدادهای مددجویان در راستای فراهم سازی بستر اشتغال و حرفه‌آموزی برای این افراد از جمله رویکردها در این حوزه به شمار می‌رود تا با این امر استقلال اقتصادی و خودکفایی این خانوارها را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ ت

R41374/P1336/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۴۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: سال گذشته به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی خدمات حقوقی ارائه شد.

روح‌الله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: سامان‌دهی خدمات حقوقی مددجویان عزیز تحت حمایت و رسیدگی و رفع مشکلات حقوقی، صیانت از نهاد خانواده و ارائه خدمات مشاوره، مددکاری و حمایت‌های لازم حقوقی و قضائی از افراد و خانواده‌های نیازمند در کنار سایر خدمات توانمندسازی، از رویکردها و اهداف مهم کمیته امداد در حوزه حقوقی است.

وی با اشاره به اینکه خدمات حقوقی به صورت مستمر به جامعه هدف ارائه می‌شود، افزود: در همین راستا سال گذشته یک هزار و ۱۶ نفر از مددجویان کمیته امداد استان زنجان خدمات حقوقی گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به استفاده از ظرفیت وکلای نیکوکاری در ارائه این خدمات گفت: این نهاد به منظور حمایت همه‌جانبه از مددجویان، خدمات گسترده‌ای در زمینه مشاوره حقوقی، تنظیم لوایح، دفاع در محاکم قضائی (با همکاری وکلای نیکوکار، کانون وکلای دادگستری و مرکز مشاوران و وکلای قوه قضائیه) و ارائه آموزش‌های لازم به خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌دهد.

صالحی نقش آموزش و آگاهی‌های مشاوره‌ای، حقوقی و برگزاری دوره‌های مرتبط را در زمینه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت پیرامون مسائل حقوقی و قضائی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر دانست و گفت: این نهاد با برگزاری دوره‌های آموزشی و توزیع بروشورهای حقوقی در جهت آگاه‌سازی مددجویان تحت حمایت اقدامات مؤثری انجام داده است.

کد خبر 747764

دیگر خبرها

  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم