Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@21:58:05 GMT

آغاز اردوي پاياني آبهاي آرام از 4 مرداد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۲۴۹۸۶

آغاز اردوي پاياني آبهاي آرام از 4 مرداد

خبرگزاري آريا - آخرين دور از تمرينات تيم ملي آبهاي آرام براي اعزام به بازي‌هاي آسيايي از 4 مرداد در آزادي آغاز مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت فدراسيون قايقراني، 17 قايقران در بخش بانوان و آقايان در مواد کاياک و کانو به دور پاياني اردوي تيم ملي آبهاي آرام براي بازيهاي آسيايي جاکارتا دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين مرحله از اردو از 4 مردادماه در درياچه آزادي آغاز مي شود و تا 24 مردادماه ادامه خواهد داشت.
لوتار شفر و رالف هربرت سرمربي، ايرج اقليمي سرمربي کاياک، الياس اقليمي سرمربي کانوکانادايي، انوش عباسي مربي کاياک، ايمان پورعزيز مربي کانوکانادايي و مهسا مجللي مربي و سرپرست بانوان اعضاي کادر فني اين تيم را تشکيل مي دهند.
امين بوداغي از مازندران، پيمان قويدل و علي آقاميرزايي از گيلان، اميد احمدي از زنجان، احمد رضا طالبيان از اصفهان و پوريا شريفي از تهران در بخش کاياک مردان، عادل مجللي از گلستان، علي اجاقي از کرمانشاه، محمدنبي رضايي و پژمان ديوسالاري از مازندران و شاهو ناصري از کردستان در بخش کانوکانادايي مردان، آرزو حکيمي از همدان، هديه کاظمي از هرمزگان و الناز شفعيان از گيلان در بخش کاياک بانوان و فاطمه کرمجاني از کرمانشاه و آتنا رئوفي و پريسا محمدزاده از گيلان در بخش کانوي بانوان نفرات دعوت شده به اين مرحله از اردو هستند.
به گزارش فارس، فدراسيون قايقراني با تايلند وارد مذاکره شده تا ملي‌پوشان آبهاي آرام اردويي را در اين کشور داشته باشند. فدراسيون قايقراني منتظر دعوت‌نامه براي اعزام قايقرانان است بنابراين اين اردو تا زمان اعزام در آزادي برگزار خواهد شد.
انتهاي پيام/ر

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۴۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،این مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی کبدی با حضور ۲۹ ورزشکار منتخب از امروز در مجموعه ورزشی بعثت تهران آغاز و تا ۲۱ اردیبهشت ادامه دارد.

تیم‌های ملی کبدی بانوان و آقایان کشورمان خود را برای حضور موفق در رقابت‌های کبدی قهرمانی جوانان جهان که قرار است شهریور ماه امسال به میزبانی "هندوستان" برگزار شود، آماده می‌کنند.

دیگر خبرها

  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • آغاز اردوی انتخابی تیم‌های آب‌های آرام کمتر از ۲۳ سال و جوانان
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان
  • آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • پایان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان در یزد