Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@05:25:40 GMT

به هیچ وجه سراغ خوانندگی نمی روم!

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۲۵۱۰۳

آریا عظیمی نژاد موزیسین و آهنگساز در خصوص آخرین فعالیت هایش گفت: مشغول ساخت آلبومی شخصی با گروهی از نوازندگان هستم. این آلبوم بر مبنای موسیقی نواحی با فضای مدرن و امروزی ساخته شده است.

وی افزود:این کار بی کلام نیست و دربخش هایی از صداها، «پلی بک»استفاده می شود و ارکستر زنده روی صداها می نوازد.

 عظیمی نژاد با بیان اینکه ششم شهریورماه این آلبوم را در جشنواره تهران روی صحنه می بریم، ادامه داد: به جز تولید این آلبوم تمرکزم روی آهنگسازی برای چندین خواننده از جمله علیرضا عصار و علیرضا قربانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها بیش از هر کاری، به آهنگسازی برای تک آهنگ های مختلف فکر می کنم.

عظیمی نژاد در خصوص خوانندگیش گفت: به هیچ وجه سراغ خوانندگی نمی روم، مگر اینکه کاری دلی پیدا کنم.

وی با بیان اینکه کار من آهنگسازی است، گفت: قطعه «جراحت» یک اتفاق بود که باعث شد، آهنگی را بخوانم چرا که  آن کار را با صدای چند خواننده امتحان کردم، اما نتیجه دلخواهم را نگرفتم از این رو خودم آن را خواندم و حس شخصی من به شعر قطعه «جراحت»، باعث شد تا بخوانم.

آهنگساز تیتراژ و موسیقی متن سریال «پایتخت» در خصوص موسیقی نواحی ایران و ساز و کارهایش اظهار کرد: موزیسین های فراوانی در کشورمان، در حوزه موسیقی نواحی فعالیت می کنند، اما خطر از بین رفتن تجربیات نسل های گذشته این نوع از موسیقی و ضعف در انتقال آن به نسل های جدید وجود دارد.

وی افزود:این خلاء باید به دست نسل های جدید پر شود و مستعدان موسیقی باید دغدغه یادگیری و انتقال این تجربه به نسل دیگر را پیدا کنند و نباید از آموزش این موسیقی صرف نظر کرد.

عظیمی نژاد در پایان در خصوص اینکه چرا خودش مسئولیت آموزش موسیقی نواحی را بر عهده نمی گیرد و آموزشگاه موسیقی تأسیس نمی کند، گفت: من حرفه ام آموزش نیست و کارم عملیاتی است و باید هر روز موسیقی بسازم در حالی که بسیاری هستند که تخصصشان آموزش  است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: موسیقی شعر ایران خوانندگی موزیسین آریا عظیمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۵۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود یگان ویژه به کویر برای رشد ایران اسلامی

سردار علی عظیمی در حاشیه بازدید از مناطق کویری استان سمنان، با تاکید بر ارتقاء توان یگان‌های تکاوری چه در حوزه امکانات و چه در حوزه نیروی انسانی اظهارکرد: پایش کویر ایران با وسعت زیاد به جز با حضور مستمر و استفاده از تجهیزات نوین میسر نبوده و این مهم در دستور کار یگان‌های تکاوری قرار دارد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: شعار سال کشور با توجه به منویات مقام معظم رهبری حول محور تولید بوده و مبارزه با قاچاقچیان یکی از راه‌های تحقق این شعار است.

عظیمی ادامه داد: تدوین برنامه‌های آموزشی ویژه یگان‌های تکاوری و در راستای اجرای ماموریت‌های آنان باید در دستورکار معاونت آموزش بیش از پیش قرار گیرد.

جانشین یگان‌های ویژه پاسداران فراجا با بیان اینکه ایمن سازی کویر ایران باعث رشد ایران اسلامی می‌شود، گفت: ارتقای سطح امنیت کویر، رویکرد یگان‌های ویژه با تجهیز یگان‌های تکاوری به تجهزات نوین است.

وی با تقدیر از تلاش‌های همه همکاران در یگان‌های ویژه و یگان‌های تکاوری، این دو یگان را دو بازوی فراجا در تامین امنیت در کشور عنوان و خاطرنشان کرد: همه واحد‌های یگان ویژه مانند اعضای یک پیکرند و باید برای عملکرد بهتر همه پای کار بوده و به لحاظ تئوری و میدانی یاری‌گر هم باشند.

دیگر خبرها

  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر
  • لب‌خوانی اتفاق بزرگ ال‌کلاسیکو: آن شب چه گذشت!‏
  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد
  • یک ماه تا اخراج یا ادامه همکاری؛ منچستریونایتد به سراغ بررسی آینده اریک تن هاخ رفت
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم
  • ورود یگان ویژه به کویر برای رشد ایران اسلامی
  • خوانندگی بامزه علیرضا جهانبخش در رختکن پس از قهرمانی (فیلم)
  • ورود یگان ویژه به کویر!
  • برگزاری موسیقی نواحی در «بیشه»/ سرنا نماد فرهنگ لرستان است