Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی بسکتبال که در تورنمنت اطلس اسپورت به عنوان سوم دست یافت، از امروز سه شنبه در دومین تورنمنت بین المللی به میزبانی چین شرکت می کند.

این تورنمنت با حضور تیم های منتخب تورنمنت اطلس اسپورت یعنی چین، نیجریه و آلمان در منطه شی آن برگزار می شود و تیم ملی ایران هم در اولین دیدار به مصاف آلمان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق برنامه کادر فنی حامد حدادی، ارسلان کاظمی و محمد جمشیدی سه بازیکنی هستند که در ترکیب تیم ملی برای دیدار امروز برابر آلمان غایب خواهند بود. حدادی که به دلیل مصدومیت در آخرین دیدار تیم ملی در تورنمنت اطلس اسپورت هم نتوانست هم تیمی های خود را همراهی کند. کاظمی یک آسیب دیدگی قدیمی دارد و جمشیدی هم از ناحیه کمر دچار مصدومیت شده است. 

به همین دلیل بنا به تصمیم کادر فنی تیم ملی بسکتبال، این سه بازیکن در دیدار برابر آلمان در ترکیب قرار نخواهند داشت. این دیدار ساعت 21:30 به وقت محلی برگزار می شود. 

برنامه کامل دیدارهای تیم ملی بسکتبال در تورنمنت بین المللی چین به شرح است:

سه شنبه ۲ مرداد
* چین- نیجریه
* ایران – آلمان (ساعت ۲۱:۳۰ به وقت محلی)

چهارشنبه ۳ مرداد
* آلمان - نیجریه
* چین - ایران (ساعت ۲۰:۳۰ به وقت محلی)

پنجشنبه ۴ مرداد
* نیجریه - ایران (ساعت ۱۸:۳۰ به وقت محلی)
* چین - آلمان

کد خبر 4355743 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: ارسلان کاظمی تیم ملی بسکتبال چین حامد حدادی محمد جمشیدی تیم فوتبال استقلال تهران جام جهانی 2018 روسیه لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال کرواسی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا والیبال کشتی آزاد تیم ملی فوتبال فرانسه تیم ملی فوتبال انگلیس تیم ملی فوتبال ایران کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۵۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان نخستین بازی مرحله فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا دیشب در لبنان برگزار شد و در پایان، تیم الریاضی لبنان موفق شد شهرداری گرگان را با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ شکست دهد.

تیم شهرداری گرگان پیش از این دیدار، هر ۸ بازی خود در سوپر لیگ غرب آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشته بود.

فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به صورت دو از سه برگزار می‌شود و هر تیمی که دو بار حریف خود را شکست دهد، قهرمان سوپر لیگ غرب آسیا می‌شود.  

بازی دوم دو تیم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۲۱ و پانزده دقیقه در تهران برگزار می شود.

 

دیگر خبرها

  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • «کمیته تماس منطقه‌ای» درباره افغانستان؛ قطار پیشرفت روندی که آغاز شده است
  • ابتکار «کمیته تماس منطقه‌ای درباره افغانستان»؛ قطار پیشرفت روندی که آغاز شده است
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با کاظمی قمی
  • گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد
  • بررسی تحولات افغانستان در دیدار کاظمی قمی و حکمتیار