Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج؛ اصغر کمالی زاده معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج در حکمی "علیرضا علوی" را به عنوان سرپرست اداره نگهداری، تجهیز و توسعه اماکن ورزشی شهرداری کرج معرفی کرد.
پیش از این حسن محمودی نژاد در اداره نگهداری، تجهیز و توسعه اماکن ورزشی مشغول به کار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت سرمایه شهرداری معاون برنامه ریزی کرج توسعه نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۵۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اردبیل، گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل در سال جاری قرار دارند. - اخبار استانها -

بهزاد محمدی خلفلو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل، با اشاره به وضعیت ساخت و توسعه فضاهای آموزشی و تربیتی استان اردبیل اظهار کرد: سرانه فضای آموزشی استان اردبیل نسبت به میانگین کشوری پائین است و ضرورت دارد با تلاشی مضاعف در ارتقای سرانه فضای آموزشی تلاش کرده و با همت همه جانبه کاستی ها را برطرف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با همه کمبود اعتباری و نیروی انسانی ما موفق شدیم در سال جاری به 100 درصد برنامه های مصوب خود در احداث و تحویل پروژه های آموزشی دست پیدا کرده و مدارسی که تکمیل کردیم در اختیار آموزش و پرورش قرار دهیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اردبیل افزود: سال 1402 سال پرخیر و برکتی در حوزه مدرسه سازی بود به طوری که موفق شدیم 217 کلاس درس را با اعتباری بالغ بر 480 میلیارد تومان تکمیل و تحویل آموزش و پرورش دهیم که این عملکرد سند افتخاری بر پیشانی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس اردبیل بوده است.

محمدی خلفلو تصریح کرد: 200 پروژه مدرسه سازی نیز در این استان با همت خیرین و نوسازی مدارس در حال اجراست که یکی از این پروژه های مهم دارالفنون با 300 میلیارد تومان اعتبار در حال تکمیل است که از محل مسئولیت اجتماعی بانک عامل احداث شده و در قالب 30 کلاس درس و سالن آمفی تئاتر و همچنین سالن ورزشی تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

وی بیان کرد: سهم اداره کل نوسازی مدارس در تکمیل این پروژه تخصیص 15 میلیارد تومان برای خرید تجهیزات و امکانات مورد نیاز این واحدهای آموزشی بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهسازی و شاداب سازی یک هزار و ۵۰۰ کلاس درس
  • توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش تعامل و همکاری‌های بین بخشی
  • ترمیم و نگهداری پل‌های تاریخی اصفهان با کمک شهرداری/ اختصاص بودجه برای مرمت مسجدسید
  • مرمت و نگهداری پل‌های تاریخی اصفهان با کمک شهرداری/ اختصاص بودجه برای مرمت مسجدسید
  • ارائه ۱۲غرفه رایگان صنایع دستی به صنعتگران بابلی در ایام نوروز
  • پروژه های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • نگهداری ۱۰ کودک در شیرخوارگاه امام علی(ع) شهرکرد
  • باز زنده سازی ساحل کارون و توسعه پارک های اهواز
  • احداث ۱۰۴پروژۀ آموزشی در لرستان