Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گنبدکاووس - ايرنا - نخستين نشست مشترک دهياران بخش مرزي داشلي برون گنبدکاووس با فرماندار ويژه و برخي مديران ادارات اجرايي و خدماتي اين شهرستان در سالجاري برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، در اين جلسه که روز سه شنبه در بخشداري داشلي برون برگزار شد، بخشدار اين بخش مرزي در سخناني با قدرداني از حضور مسئولان در اين نشست گفت: داشلي برون با وجود ظرفيت هاي بسيار و مردمان خوبي که دارد، در برخي از حوزه ها با مشکلاتي مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حاجي نظر شير محمدلي از افت ولتاژ برق در همه 30 روستاي اين بخش به عنوان مهمترين مشکل ساکنين آن ياد کرد و افزود: براي رفع اين مشکل بايد برخي زيرساخت هاي اساسي در حوزه برق ايجاد شود.
وي افزود: پيش بيني نشدن گازرساني به برخي روستاهاي اين بخش از خيرخواجه نجف تا روستاي دده اولوم و نيز روستاهاي آي تمر، نارلي داغ ، آق بند و قره دونگ و نيز فقدان شانه خاکي در بخش اعظمي جاده منتهي به روستاي کرند که سبب تصادفات مي شود از ديگر مشکلات اين بحش است.
شيرمحمدلي با بيان اينکه شبانه روزي شدن برخي درمانگاه ها و تسهيل در اخذ وثيقه از سوي بانک ها براي بهره مندي بيشتر روستاييان از تسهيلات اشتغال روستايي از ديگر مطالبات مردم اين بخش است، بر ضرورت تلاش بيشتر متوليان صدور اسناد مالکيت اراضي مسکوني و زراعي روستاهاي اين بخش تاکيد کرد.
به گزارش ايرنا، امام جمعه شهر اينچه برون به عنوان مرکز بخش مرزي داشلي برون نيز در اين نشست با قدرداني از تلاش هاي مديران براي خدمت رساني به مردم گفت: مديران بايد با تلاش شبانه روزي و عمل جهادي به مردم خدمت کنند.
آخوند مدد هوشمند افزود: مردم انقلابي اين بخش با تقديم 15 شهيد به نظام جمهوري اسلامي از وفادارترين و بهترين مردمان هستند که بايد مورد توجه بيشتر مديران براي ارائه خدمات بهتر قرار گيرند.
به گزارش ايرنا، در اين نشست دو تن از دهياران بخش داشلي برون نيز با تشريح مشکلات مردم اين بخش از اجرايي نشدن طرح انرژي خورشيدي که کلنگ احداث آن با چهار هزار ميليارد ريال اعتبار توسط بخش خصوصي در سال گذشده به زمين زده شد و نيز کاهش شديد آب رودخانه مرزي اترک در 10 سال اخير و ايجاد مشکلات بسيار براي دامداران و کشاورزان منطقه به عنوان مشکلات اساسي بخش ذکر کردند.
پرداخت نشدن کامل بهاي محصولات گندم و جو، پرداخت نشدن خسارت بيمه محصولات کشاورزي از سوي صندوق بيمه، فرسودگي خطوط انتقال آب، نيمه کاره رها شدن سالن ورزشي روستاي داشلي برون و افزايش سرقت ها از ديگر مشکلاتي بود که دهياران بخش مرزي داشلي برون در ديدار با مديران شهرستان گنبدکاووس اعلام کردند.
بخش مرزي داشلي برون از توابع شهرستان گنبدکاووس است که با 30 روستا و يک نقطه شهري در طول نوار مرزي ايران و ترکمنستان در شمال شهرستان گنبدکاووس گسترده شده و اکثريت قريب به اتفاق 26 هزار نفر ساکنين آن را برادران ترکمن اهل سنت تشکيل مي دهند.
/3039/1860
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۵۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس جمعه بیست و یکم اردیبهشت برگزار می شود و این روزها گنبدی ها همزان با شروع تبلیغات دو نامزد راه یافته به این مرحله مشغول بررسی ویژگی نمایندگان اصلح هستند.

گروهی از مردم بر این باورند که صداقت و پاکی و مردمی بودن باید معیار اصلی انتخابشان باشد و برخی دیگر ترجیح می‌دهند نمیانده مورد نظرشان فردی باسواد، اهل فن، دارای روابط قوی و کارنامه عالی مدیریتی داشته باشد.

در هر حال مردم می گویند : نماینده باید از جنس خود مردم باشد تا گرفتاری های آنان را درک کرده و به گوش مسوولان عالی رتبه برساند و در نهایت منجر به بهبود وضعیت شهر و منطقه خود شود.

در استان گلستان از ۶ حوزه انتخابیه، تکلیف پنج حوزه در دور اول مشخص شد و فقط انتخابات در حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق‌ ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند و به دلیل نرسیدن آرایشان به حد نصاب باید یک بار دیگر برای ورود به مجلس رقابت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران
  • نشست مشترک هیأت دولت با استانداران آغاز شد
  • توافقاتی بر سر حرکتی جمعی برای برون رفت از وضعیت کنونی در غزه
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • استان ایلام در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات
  • تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری