Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله نهایی رقابت‌های دوومیدانی لیگ طلایی مردان در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد. ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ ورزشی رشته های ورزشی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، مرحله نهایی مسابقات لیگ طلایی در بخش آقایان با حمایت مالی شرکت آسان پرداخت با شرکت ورزشکاران دعوت شده از سوی فدراسیون روز چهارشنبه 10 تیرماه در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرحله در مواد 100 متر، 400 متر، 800 متر، 1500 متر، 400 متر بامانع، 110 متر بامانع، 3000 متر بامانع، 5000 متر، پرتاب چکش، پرتاب دیسک، پرش ارتفاع، پرش طول، پرتاب وزنه، پرش سه گام و پرش بانیزه پیگیری خواهد شد و با توجه به مدت زمان باقی مانده تا بازیهای آسیایی جاکارتا، مرحله نهایی مسابقات دو و میدانی لیگ طلایی فرصت مناسبی برای کسب حدنصاب ورزشکاران برای حضور در ترکیب تیم ملی دوومیدانی است.

مطابق آیین نامه برگزاری رقابتهای دو و میدانی لیگ طلایی به ورزشکارانی که موفق به کسب حدنصاب جایزه در این مرحله شوند، به ترتیب نفرات اول تا سوم مبلغ 20 میلیون ریال، 15 میلیون ریال و 10 میلیون ریال جوایز نقدی از سوی فدراسیون به آنها اهدا می شود.

همچنین به 8 ورزشکار برتر امتیازی از مجموع 3 مرحله برگزار شده مسابقات لیگ طلایی به ترتیب از نفر اول تا هشتم به شرح زیر جایزه اهدا خواهد شد:

نفر اول: 150 میلیون ریال

نفر دوم: 100 میلیون ریال

نفر سوم : 80 میلیون ریال

نفر چهارم: 60 میلیون ریال

نفر پنجم: 50 میلیون ریال

نفر ششم: 40 میلیون ریال

نفر هفتم: 30 میلیون ریال

نفر هشتم: 20 میلیون ریال

انتهای پیام/

R1351/P1435/S3,33/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۵۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آاس رم - بایرلورکوزن؛ ترکیب رسمی

طرفداری - در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، رم میزبان بایرلورکوزن است:

اطلاعات بازی رم و لورکوزن تورنومنت: دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ زمان برگزاری: پنج شنبه ۲ می ۲۰۲۴ (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساعت برگزاری: 22:30 به وقت تهران محل برگزاری: استادیوم المپیکو، رم داور: فرانسوا لتکسیه (فرانسه) گلزنان:  ترکیب رم و لورکوزن ترکیب رم

۴۳۳ / اسویلار، کارسدورپ، مانچینی، اسمالینگ، اسپیناتزولا، پاردس، کریستانته، پلگرینی، الشعراوی، لوکاکو، دیبالا

ترکیب لورکوزن

۳۴۳ / کوار، استانیشیچ، تاه، تاپسوبا، فریمپونگ، اندریش، ژاکا، هینکاپیه، وریتس، گریمالدو، عدلی

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی پایا
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • آاس رم - بایرلورکوزن؛ ترکیب رسمی
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی