Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@04:31:39 GMT

آثار منتخب جشن مستقل فیلم کوتاه اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۲۵۸۴۷

دبیر نهمین جشن مستقل فیلم کوتاه گفت: امسال برای همراهی با وضعیت اقتصادی و فشارهای موجود؛ جشن ما آبرومند اما به دور از صرف هزینه‌های بسیار برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، نشست اعلام آثار منتخب جشن مستقل فیلم کوتاه برای داوری نهایی، توسط هیات انتخاب این رویداد به همراه رونمایی از پوستر نهمین دوره‌ی این رویداد صنفی، سه شنبه (۲ مرداد ماه) با حضور پیمان نهان قدرتی دبیر این دوره جشن در تالار زنده‌یاد سیف الله داد خانه سینما برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا پیمان نهان قدرتی دبیر نهمین دوره جشن مستقل فیلم کوتاه در سخنان کوتاهی گفت: ۲۱ نفر از اعضای هیئت انتخاب این دوره جشن وقت گذاشتند و کارها را دیدند امیدوارم نتیجه و خروجی آن مورد قبول همه باشد. همه در رسانه‌ها خوانده و شنیده‌اید که جشن امسال خانه سینما با توجه به شرایط اقتصادی موجود و فشارهای مختلف به دور از هزینه رایج آن برگزار می‌شود.

او خاطرنشان کرد: انجمن فیلم کوتاه ایران هم با توجه به این تفکر، در نظر دارد همچون سالهای گذشته جشن امسال را با آبرو ولی به دور از ریخت و پاش به سرانجام برساند و با صدای رسا اعلام می‌کند ما فیلمسازان و فعالان فیلم کوتاه از صرف هزینه های کلان دوری میکنیم زیرا که فیلم کوتاه با وجود همه کمبودها و نداری‌ها با شرایط موجود ساخته است‌ و بر راس هرم سینمای ایران قرار دارد و گواه آن کسب افتخارات متعدد در فستیوالهای دنیا است. با آرزوی اینکه فیلم کوتاه ایران بر بلندای این شکوه باقی بماند.

در ادامه این نشست، با حضور مازیار میری(دبیر اجرایی جشن)، پیمان نهان قدرتی و مسعود امینی تیرانی و همچنین طاها ذاکر طراح پوستر نهمین جشن مستقل فیلم کوتاه از پوستر این دوره جشن رونمایی شد.

سپس اسامی ۳۸ فیلم منتخب «نهمین جشن فیلم کوتاه» اعلام شد که عبارتند از:

آن سوی دریاچه/عماد خدابخش، آدم پران/امیر رضا جلالیان،افسرده نیستم/محمدارسلان، باگ/کیوان محسنی، بچه خور/محمد کارت،  برافراشتن بادبان/شرمین مجتهد زاده، برف تابستان/امین چادگانی، پیدایش/آبتین مظفری، تاول/مرتضی شمس، تاخیر/علی عسگری، تو هنوز اینجایی/کتایون پرمر، تکلیف/علی خوشدونی فراهانی، تلخ/مجید اسماعیلی، تراداد/محدثه تیموری، تیرگی/ بابک بیگی، ثبوت/مصطفی سلیمانی، جشن/بهنام عابدی، دریا موج موج می لرزد/امیر غلامی، دریای تلخ/فاطمه احمدی، دور از خانه/فرهاد دل آرام، رورانس/سوگل رضوانی، ساقی/علیرضا اسفندیار نژاد ،ساعت ۱۷/پدرام نور،  سیندرلا/مهدی آقا جانی،  شب چره/مهدی محمد نژادیان، شو تایم/میلاد با وفا، عافیت/حمید رضا وفاخواه،قرار/امید شمس، گاو آمریکایی/فاطمه طوسی، گسل/سهیل امیر شریفی، گوش سیاه/بهزاد آزادی، ملاقات خصوصی/فرهاد غریبی،مثل بچه آدم/آرین وزیر دفتری، مکافات/مسعود جهانبخش، موج کوتاه/محمد اسماعیلی، مونالیزا/عباس عمرانی،  نقش/فرنوش صمدی، هدیه/سحر ستوده.

طاها ذاکر درباره طراحی پوستر جشن مستقل فیلم کوتاه گفت: خوشبختانه دست من باز بود و محدودیتی برای طراحی نداشتم و چون بچه‌ها روحیه نو و جدیدی داشتند و با وجود چند اصلاحیه، این پوستر پذیرفته شد.

در پایان مراسم هم پوستر این جشن توسط منتخبین فیلم کوتاه امضاء شد.

«نهمین جشن فیلم کوتاه» توسط انجمن فیلم کوتاه ایران (ایسفا) و به دبیری پیمان نهان قدرتی بصورت آکادمی ۲۹ مردادماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام جشن خانه سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۵۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد

دارنده ۹ نشان کشتی المپیک و جهان امروز جلسه‌ای دو ساعته با رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی آزاد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که وزن 86 کیلوگرم یکی از اوزانی است که هنوز تکلیف ملی‌پوش آن مشخص نشده و به نظر می‌رسد کار انتخابی نماینده این وزن ایران در المپیک، به اواخر ماه آینده کشیده شود، امروز حسن یزدانی با حضور در فدراسیون کشتی جلسه‌ای بیش از دو ساعت با رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد داشت.

او در این جلسه گزارش کاملی از وضعیت بدنش به علیرضا دبیر و محسن کاوه ارائه کرد و آنها در مورد همه برنامه‌های پیش رو و تمریناتی که تا پیش از این یزدانی برای بازگشت به تشک انجام داده، صحبت کردند.

یزدانی بعد از کسب نشان نقره جهانی 2023 بلگراد و طلای بازی‌های آسیایی، کتف خود را جراحی کرد.

این کشتی‌گیر که دو مدال طلا و نقره دو المپیک 2016 ریو و 2020 توکیو را در کارنامه دارد، در جلسه امروز، کادرفنی و فدراسیون را در جریان وضعیت کتفش، آمادگی بدنی‌ و تمریناتی که در این مدت انجام داده، قرار داد و درخصوص اینکه او در چه مسابقه‌ای قرار است کشتی بگیرد، صحبت شد.

حسن یزدانی تا امروز در چرخه انتخابی تیم ملی غایب بوده و بعد از بازی‌های آسیایی در هیچ مسابقه‌ای روی تشک نرفته است.

فدراسیون کشتی و کادرفنی باتوجه به عناوین قبلی و سوابق این کشتی‌گیر، برای او در چرخه سال 2024 این فُرجه را در نظر گرفتند که بعد از بهبود کتفش و زمانی که شرایط حضور در مسابقه را پیدا کرد، به مسابقه اعزام شود.

این در حالی است که امیرحسین زارع قهرمان سنگین وزن سال 2023 جهان، زمستان سال گذشته با کشتی گرفتن در تورنمنت زاگرب، ملی‌پوش شدن خود را قطعی کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • میزان جوایز ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • «تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب» بر اساس کتاب شهید آوینی بررسی شد
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند