Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@11:02:30 GMT

چرا به من نگفتی یکی دیگه رو دوست داری؟

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۲۶۰۴۱

‍‍‍‍‍‍

دریافت 6 MB

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی «پدر»، دومین تیزر سریال «پدر» از روز گذشته اول مرداد در شبکه ۲ پخش شده است. پخش «پدر» از دوشنبه ۲۵ تیر آغاز شده و در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای شنبه تا چهارشنبه ها ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه ۲ سیما پخش می شود.

با گذشت هفت قسمت از پخش سریال «پدر» به تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی از دومین تیزر این سریال رونمایی شد که در بخشی از این تیزر آمده است: «چرا به من نگفتی یکی دیگه رو دوست داری؟»

ساعات بازپخش این سریال ۱:۳۰ بامداد، ۱۲ ظهر و ۱۶:۱۵ روز بعد است، ضمن اینکه پنجشنبه ها ساعت ۲۱:۳۰ نیز خلاصه قسمت های هفته روی آنتن می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، مسعود فروتن، نیما رییسی، مجید مشیری، کاوه خداشناس، اکبر رحمتی، مژگان ترانه، الهام طهموری، ساناز طاری، شهاب مهربان، مهتاب شیروانی، پوریا سلطانزاده، سیدحسام میثاق و بیژن امکانیان و با معرفی ریحانه پارسا در نقش لیلا بازیگران این سریال به کارگردانی بهرنگ توفیقی هستند.

کد خبر 4355707 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: سریال ایرانی سریال پدر شبکه دو سیما تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی سینمای مستند فیلم کوتاه برنامه تلویزیونی کارگردان تئاتر سریال ایرانی رادیو کنسرت موسیقی جشنواره سینمایی خانه هنرمندان ایران سینمای آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۶۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قسمت چهارم سریال انتخاب مربی برای فولاد؛ ویسی توافق کرد

باشگاه فولاد خوزستان با عبدالله ویسی برای حضور روی نیمکت این تیم به توافق رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فولاد فصل بیست و سوم لیگ برتر را خوب شروع نکرد  و ناچار شد با علیرضا منصوریان و مارتینس قطع همکاری کند. قرار بود آل‌نعمه تا پایان فصل سرمربی تیم باشد که عمر همکاری این مربی هم بیشتر از 3 هفته دوام نداشت.

سپاهان دربی فولادی‌ها را برد و از بحران خارج شد/ نخستین پیروزی نساجی با ساکت و بردهای پرگل تراکتور و مس

سوم اسفند ماه 1402 احمد آل‌نعمه به عنوان سرمربی تیم فولاد خوزستان انتخاب شد اما به دلیل کسب نتایج نامطلوب در آستانه برکناری قرار گرفته است. باشگاه خوزستانی با عبدالله ویسی مذاکراتی داشته تا جایگزین آل‌نعمه شود. سرمربی پیشین صنعت نفت آبادان با فولادی‌ها به توافق رسیده و قرار است در ادامه لیگ روی نیمکت این تیم حضور داشته باشد.

در آستانه هفته بیست و یکم، باشگاه فولاد هم اعلام کرد «امکان حضور سرمربی در نشست خبری قبل از مسابقه با استقلال خوزستان وجود ندارد.» تا تلویحاً خبر قطع همکاری با سرمربی فعلی پررنگ‌تر شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ساعت پخش و تکرار سریال جومونگ ۳ در شبکه تماشا + تیزر
  • «کودک شو» نوروزی از 29 اسفند می آید/ رقابت هنرمندان دیدنی شد + تیزر
  • فصل سوم «داستان‌های فوتبال» به آنتن شبکه ورزش می‌رسد/ رونمایی از تیزر و پوستر
  • همه‌چیز درباره پخش جومونگ سه در ایام نوروز + ساعت پخش، بازیگران و تیزر
  • ادامه سریال غیبت‌های نکونام در نشست‌های خبری قسمت «N اُم»/ هاشمی نسب روی حرف خودش هم نماند!
  • خبر بد برای دوست‌داران سریال پایتخت
  • (ویدئو) تیزر سریال عربی «آمرلی» با بازی مصطفی زمانی و نریمان الصالحی
  • مصطفی زمانی با «آمرلی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید +فیلم
  • قسمت چهارم سریال انتخاب مربی برای فولاد؛ ویسی توافق کرد
  • ویژه برنامه «ایران دوست داشتنی» برای نوروز ۱۴۰۳ +تیزر برنامه