Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  محمود رضایی اظهار کرد: یکی از موارد مهم که در تابستان باید مد نظر مدیران بخش باشد حوزه اوقات فراغت نوجوانان و جوانان است که در این حوزه به صورت جدی ورود داشته‌ایم و ساماندهی خوبی در حوزه آموزش و پرورش داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه نیاز اصلی توسعه جزیره خارگ بحث زمین است، خاطرنشان کرد: در جزایر با مشکل زمین مواجه هستیم که خوشبختانه با همکاری اداره بنادر و دریانوردی، مدیران استانداری و فرمانداری توانستیم ۱۰ هزارمتر زمین برای توسعه فضای اوقات فراغت اهالی شریف خارگ و ایجاد فضای سبز در جزیره خارگ ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی تصریح کرد: مقدمات تحویل زمین برای ایجاد استخر جزیره خارگ توسط بخشداری وشهرداری جزیره خارگ فراهم شده است و امیدوار هستیم این خواسته به حق اهالی شریف خارگ اجرایی شود.

بخشدار ویژه جزیره خارگ بیان کرد: نگاه دولت به جزیره خارگ ایجاد زیر ساخت اساسی، اصولی و استاندارد است و الحمدالله در این حوزه‌ها در ۲ سال اخیر بسیار موفق بوده ایم.

وی ادامه داد: قشر اعظمی از آمار انسانی جزیره خارگ را جوانان تشکیل می‌دهند و باید بستر‌های لازم برای بهره گیری از پتانسیل و ظرفیت جوانان فراهم شود.

انتهای پیام/م

مشکل زمین برای احداث استخر در جزیره خارگ برطرف شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جوانان استاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۶۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کودک ارومیه‌ای با غرق شدن در استخر آب باغ جان خود را از دست داد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرزین رضازاده افزود: ماموران اورژانس ارومیه با اعلام رخداد یک مورد غرق شدگی بلافاصله به محل گزارش اعزام شدند تا عملیات نجات را اجرا کنند.   وی با اشاره به حضور سریع ماموران در محل حادثه ادامه داد: فرد غرق شده سه سال داشت و طبق گزارش ماموران به علت سپری شدن زمان زیاد از وقوع حادثه، عملیات احیا پاسخگو نبود.

دیگر خبرها

  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • مهلت یک ماهه فرماندار مشهد به مسئولان بینالود
  • فراهم شدن مقدمات احداث چهارمین هنرستان انرژی اتمی کشور در هرمزگان
  • استاندار سیستان وبلوچستان برتوسعه شرکت‌های دانش بنیان تاکیدکرد
  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود
  • حرکت به سمت مشارکت معنادار و عمیق مردم در ساخت مسکن
  • ایجاد ظرفیت فرامرزی در صنعتی سازی مسکن
  • یک کودک ارومیه‌ای با غرق شدن در استخر آب باغ جان خود را از دست داد
  • نهضت ملی مسکن، تحولی در حوزه روستایی ایجاد خواهد کرد
  • تحول بی نظیر موسیقی مدرن با آلبوم جدید مُجال