Web Analytics Made Easy - Statcounter

عنصر بدنام گروهک مالک ریگی وقتی نتوانست رانندگان کامیون سیستان و بلوچستانی را مجبور به اعتصاب کند، فیلمی از صف سوخت گیری را به عنوان "اعتصاب" جا زد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون،  حبیب الله سربازی (بزرگزاده) از عناصر سابق مالک ریگی که در جریان طراحی یک عملیات تروریستی برای قتل عام مردم شیعه و سنی استان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر و بعد از آزادی از زندان به خارج از کشور متواری شد، این روزها حلقوم معاندین و ضد انقلاب شده است و با تزریق پول نوشته هایی منهای تعلق را به خورد مخاطبان زیرک می دهد، غافل از اینکه مردم برای این مهره کوچک تروریست ها تره هم خورد نمی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما سربازی که هم پای سایر رسانه های ضد انقلاب تلاش کرد با انتشار اطلاعیه ای رانندگان خودرهای سنگین را به صحنه اعتراضات بکشاند وقتی با نه قاطع رانندگان کامیون استان سیستان و بلوچستان مواجه شد، فیلم از صف سوختگیری این خودروها در زاهدان را به جای اعتصاب رانندگان به مردم قالب کرد.

کوته فکری سربازی البته مسبوق به سابقه است، وی چندی پیش نیز در حال مردم را دعوت به یک تجمع در هنگامی تاریکی هوا کرده بود که فیلمی با آسمان روشن منتشر کرد و مدعی شد مردم دست به این تجمع زده اند.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۶۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان استانی ثروتمند و در حال پیشرفت است

  محمد کرمی   در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: خدای متعال منت به مردم ایران نهاد و ادامه‌ حرکت انبیاء و ائمه را برای پیاده کردن اسلام در کل دنیا به عهده آنها قرار داده، اکنون ما برای پیاده کردن این میدان آمده ایم که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب تاکنون این موضوع را به خوبی رهبری کرده‌اند.

وی ادامه داد: امروز جبهه حق به سرعت در حال پیشرفت است‌؛ مسلما جبهه شیطان با تمام وجود و با همه‌ مکر و حیله به میدان آمده اما پیروز این میدان، انقلاب اسلامی و اسلام است.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امروز ملت ایران وصل به خداوند است و هرکسی که به خداوند وصل باشد از هیچ قدرتی واهمه ندارد به طوریکه رهبری انقلاب وقتی تصمیم می‌گیرد، رژیم صهیونسیتی را با همه‌ جنایاتی که در حال ارتکاب است و به قوانین بین‌المللی پایبند نیست، تنبیه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: هنگامی که هدایت های عالمانه رهبر معظم انقلاب و اراده ملت ایران با هم می‌شوند، حیله دشمنان را در هم می‌شکند بنابراین این نتیجه اتکای به خداوند متعال است.

کرمی ادامه داد: ما باید امروز افتخار کنیم که در نظامی قرار گرفته ایم که به جز رضای الهی به چیزی فکر نمی کند.

وی با اشاره به اینکه امروز مسوولیت در نظام اسلامی با هدف رسیدن به رضای الهی است، عنوان کرد: ما می‌خواهیم در همه حوزه‌های، علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی الگوی بی‌بدیل برای دنیا باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • سیستان و بلوچستان استانی ثروتمند و در حال پیشرفت است
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • تاکید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر نقش مردم در توسعه
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • ۴۰ کارگر از سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان