Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-06@16:36:53 GMT

استهبان میزبان کاروان زیر سایه خورشید

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۲۶۹۴۶

استهبان میزبان کاروان زیر سایه خورشید

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: استهبان کاروان سایه زیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۶۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال توقف مذاکرات میان حماس و تل‌آویو در سایه تهدید علیه رفح

به گزارش خبرگزاری مهر، یک منبع در مقاومت فلسطین در گفتگو با شبکه المیادین تاکید کرد: در سایه تحولات اخیر مبنی بر تهدید تل آویو علیه شهر رفح و لشکرکشی جزئی یا کلی به این شهر، ممکن است جنبش حماس به سمت توقف مذاکرات جاری برای دستیابی به توافق با رژیم صهیونیستی حرکت کند.

وی در ادامه افزود: حماس بر این نکته تاکید دارد که تهدید حمله به رفح هرگز باعث نمی‌شود این جنبش در مسیر مذاکرات تحت فشار قرار گیرد.

در همین راستا یک منبع صهیونیست در گفتگو با روزنامه نیویورک تایمز تاکید کرد: ما به توافق نزدیک شده بودیم اما سخنان نتانیاهو مبنی بر حمله به رفح باعث شد حماس بر مواضع خود اصرار بورزد تا مانع ورود نظامیان به این شهر شود.

رسانه‌های صهیونیستی نیز گزارش دادند: طرف اسرائیلی بامداد امروز مصر را در جریان آغاز بیرون کردن غیرنظامیان از رفح قرار داده است.

پیش از این «محسن محمد صالح» مدیر مرکز مطالعات و پژوهش‌های الزیتونه در گزارشی به بررسی روند جنگ غزه طی ماه‌های اخیر پرداخته و نوشت که بیش از سه ماه است که اسرائیل تهدید به حمله زمینی به رفح می‌کند، ولی همچنان در انجام این طرح مردد است. این تردید به علت عدم تمایل تل‌آویو به حمله نیست، بلکه نگرانی واقعی این رژیم از شکستی است که در نتیجه این حمله دامن آن را می‌گیرد. در همین رابطه آمریکا و دیگر متحدان تل‌آویو نیز نسبت به عواقب تلخ و دردناک این حمله به رژیم صهیونیستی هشدار داده‌اند.

کد خبر 6098023

دیگر خبرها

  • احتمال توقف مذاکرات میان حماس و تل‌آویو در سایه تهدید علیه رفح
  • فیلم/ جنگ سایه‌ها بین ایران و اسرائیل
  • تصاویری خیره‌کننده از فوران‌های خورشیدی
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • برخورد ۲ شراره خورشیدی قوی به زمین
  • برخورد دو شراره خورشیدی قوی به زمین
  • ایران قدرتمند و منسجم در سایه‌سار معلمین قوی شکل می‌گیرد
  • تصاویر نجومی شانزدهم اردیبهشت (۵ مه)
  • این ۴ عادت به تدریج جان شما را می‌گیرد
  • هرمزگان میزبان ۳ گروه از خادمین حرم مطهر رضوی