Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@03:48:33 GMT

خودروهای خارجی را نقدی و ۳۰ روزه بخرید

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۲۷۰۲۱

خودروهای خارجی را نقدی و ۳۰ روزه بخرید

سخنگوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان از ممنوعیت واردات خودرو به کشور تا اطلاع ثانوی و عرضه این خودرو‌ها به صورت نقدی و در ۳۰ روز خبرداد. ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸ اقتصادی صنعت و تجارت خودرو نظرات

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، غلامرضا کاوه  با اشاره به اینکه سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ابلاغیه ای در تاریخ 30 خرداد امسال به تمامی شرکت های وارد کننده خودرو اعم از نمایندگی های رسمی و غیر نمایندگی ها ارسال کرده است، اظهارداشت: براساس این ابلاغیه تا اطلاع ثانوی هرگونه پیش فروش، فروش مشارکتی و مشارکت در تولید خودرو ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان افزود: شرکت‌های تأمین کننده خودرو تنها می توانند خودروهای خارجی در اختیار را از طریق فروش نقدی 30 روزه عرضه کنند در غیر این صورت هرگونه فروش ازجانب این شرکت ها غیر قانونی و به شدت با آنان برخورد می شود.

وی تصریح کرد: بر اساس آخرین تصمیم ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی 13309 قلم ردیف تعرفه ای مشمول ممنوعیت واردات شده که خودرو هم از جمله این موارد است.

کاوه با اعلام اینکه واردات خودرو تا اطلاع ثانوی ممنوع است، گفت: بر همین اساس تمامی شرکت های وارد کننده خودرو که تا قبل از 31 خرداد امسال ثبت سفارش کرده و تا به امروز تامین ارز نشده اند هرچه سریعتر ضمن برگرداندن اصل وجوه به انضمام سود انصرافی به مشتریان باید قراردادها را نیز فسخ کنند.

سخنگوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان به خریداران تأکید کرد پیش از خرید از نمایندگی‌های غیر رسمی حتما قرارداد را محضری کرده و خرید خود را به صورت قطعی انجام دهند علاوه بر این شماره شاسی و شماره بدنه خودرو خریداری شده را نوشته و بعد از روئیت خودرو نسبت به خرید اقدام کنند.

انتهای پیام/

 

R1012125/P1012122/S7,78,1415/CT1 واژه های کاربردی مرتبط واردات خودرو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واردات خودرو واردات خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۷۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سایپا اعلام کرد: پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگ یها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR اقدام کرده در روز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱پیامک به آنها ارسال شده می رساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل فراهم شده است.

زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات

کد خبر 848599 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو گروه خودروسازی سایپا خودرو خودرو - ایرانی

دیگر خبرها

  • مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می‌خواهند خودروی برقی وارد کنند؟
  • قیمت امروز خودرو در بازار | نوسان در قیمت خودروهای داخلی و خارجی
  • کاکایی، کارشناس صنعت خودرو: مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می خواهند خودروی برقی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیونی وارد کنند؟
  • خبر جدید وزیر صنعت برای بازار خودرو؛ تکلیف واردات خودرو‌های دست دوم روشن شد
  • خبر جدید وزیر صنعت درباره واردات خودروهای کارکرده
  • صعود قیمت خودورهای داخلی و خارجی در بازار؛ این خودروی داخلی رکورد رشد قیمت را زد | جدول قیمت ها
  • فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل
  • زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات
  • نسخه برزیلی برای خودروسازی ایران
  • روند خوب تولید؛ توقف فروش رسمی/خودروهای تولیدی کجا هستند؟