Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: یک بسته تحصیلی به میزان ۱۵۰ هزار تومان شامل لباس فرم مدرسه، کیف، کفش و لوازم التحریر به دانش آموزان بی‌بضاعت استان بوشهر تحویل شد. ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد لطفی صبح امروز در نشست با مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر توجه به حل مشکلات دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت اظهار داشت: در سال گذشته با همکاری آمورش و پرورش و مجموعه‌های دولتی و خصوصی استان بوشهر، طرح ارائه یک بسته تحصیلی به میزان 150 هزار تومان شامل لباس فرم مدرسه، کیف، کفش و لوازم التحریر به دانش آموزان ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر کیفی سازی ارائه بسته تحصیلی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان گفت: امسال به دنبال اجرای کیفی این طرح در سطح استان هستیم که بنا داریم با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و دولتی، این بسته‌ها تا قبل از 15 شهریورماه در اختیار دانش آموزان تحت حمایت قرار گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه نباید از دانش آموزان تحت حمایت این نهاد وجهی دریافت شود تصریح کرد: از آموزش و پرورش استان درخواست می‌شود با رایزنی با شرکت‌های تولیدی که طرف قرارداد این اداره کل برای تهیه فرم مدارس هستند زمینه‌ای ایجاد شود تا از دانش آموزان تحت حمایت این نهاد وجهی دریافت نشود.

 لطفی با اشاره به در پیش رو بودن جشن عاطفه‌ها در شهریورماه امسال تصریح کرد: مدارس در طول این جشن، بیشترین تاثیرگذاری را برای جذب منابع انجام می‌دهند و هر میزانی که جذب شد برای دانش آموزان نیازمند تحت حمایت آن مدرسه هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه هفت‌هزار و 500 دانش آموز تحت حمایت این نهاد هستند گفت: این افراد نیازمند کمک خیران حقیقی و حقوقی برای دریافت لوازم التحریر، فرم مدرسه در کنار کیف و کفش هستند که در حال رایزنی با بخش‌های دولتی و خصوصی هستیم.

انتهای پیام/م

R41363/P1486/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۷۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش طرح نماد را با جدیت بیشتری دنبال کند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی بخشی، ظهر سه شنبه در جلسه تشریح پروژه نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان)، نقش معلم را در شکل‌گیری هویت دانش‌آموزان نقشی بی‌بدیل دانست و گفت: تکلیفی که در راستای آموزش و تربیت دانش آموزانی که سکان مدیریتی کشور را در مشاغل و مسندهای مختلف به عهده خواهند گرفت برای همه واضح است.

وی، رسالت و مسئولیت مدیران و معلمان دستگاه تعلیم و تربیت را سنگین و مهم دانست و افزود: دانش‌آموزان سرمایه بزرگ اجتماعی هستند که متأسفانه مدتی دشمن نفوذ کرده و به دنبال آسیب رساندن به دانش‌آموزان ما است و قطعاً تدبیر، مدیریت و چاره اندیشی مسئولان در خنثی سازی و شکست این برنامه‌ها بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

بخشی، پروژه نماد را تکمیل کننده قانون حمایت از اطفال و نوجوانان برشمرد و تصریح کرد: کودکان و نوجوانانی که در معرض بزه دیدگی یا ورود آسیب به سلامت جسمی و روحی هستند در طرح نماد مورد پایش و غربالگری قرار خواهند گرفت و پیگیری و تعقیب ترک فعل‌های دستگاه‌ها نسبت به قانون حمایت از اطفال و نوجوانان و اجرای طرح نماد در دستور کار دادستانی است و اگر تخلفی از اجرای این قانون و یا ترک فعلی گزارش شود، اقدامات قانونی را انجام خواهیم داد.

کد خبر 6099504

دیگر خبرها

  • رونمایی از بسته حمایتی ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان در سال ۱۴۰۳
  • حمایت مرکز مالکیت معنوی از دستاوردهای دانش‌آموزان استعداد درخشان
  • حمایت سازمان ثبت از استعدادهای درخشان
  • قیمت خرید کتاب‌های درسی اعلام شد+ تقویم زمانی سفارش
  • قیمت خرید کتاب‌های درسی اعلام شد+ تقویم زمانی سفارش کتاب‌های درسی
  • پسرها بیشتر از دخترها در معرض آسیب ناشی از جهشی درس خواندن هستند
  • هویت‌سازی برای آینده دانش‌آموزان در دستور آموزش و پرورش است
  • آموزش و پرورش طرح نماد را با جدیت بیشتری دنبال کند
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • جزئیات نام آزمون جهش تحصیلی دانش‌آموزان + شرایط و نحوه بررسی صلاحیت‌های هوشی