Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@02:21:48 GMT

انتقال تبریزی به استقلال در گرو پرداخت میلیاردی+عکس

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۲۷۱۰۷

انتقال تبریزی به استقلال در گرو پرداخت میلیاردی+عکس

باشگاه ذوب آهن مبلغ انتقال مرتضی تبریزی به استقلال تهران را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، باشگاه استقلال تهران قبل از آغاز فصل گذشته لیگ برتر به دنبال جذب مرتضی تبریزی بود و حتی گفته می شد پیوستن این بازیکن به استقلال قطعی شده و تبریزی را با پیراهن استقلال خواهیم دید. اما حضور قلعه نویی در تیم فوتبال ذوب آهن معادلات را بر هم زد و تبریزی ترجیح داد تا اتمام قرارداد خود در ذوب آهن بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل خوب ذوب آهن و تبریزی با نایب قهرمانی لیگ برتر خاتمه یافت تا بار دیگر اخبار ضد و نقیض انتقال تبریزی به استقلال به گوش برسد.

در همین اخبار بود که باشگاه استقلال تهران با ارسال نامه ای رسمی به باشگاه ذوب آهن، خواستار انتقال مرتضی تبریزی به این باشگاه شد اما پس از آن شایعات بر سر مبلغ رضایت نامه تبریزی به اوج خود رسید و حتی یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال مبلغ پیشنهادی ذوب آهن را ۴ میلیارد تومان عنوان کرد. مبلغی که کمی غیر معقول به نظر می رسید و باشگاه ذوب آهن نیز اعلام کرد مبالغ مطروحه مورد تایید این باشگاه نیست و جواب باشگاه استقلال به صورت مکتوب اعلام خواهد شد.

امروز سعید آذری با ارسال نامه ای به امیرحسین فتحی، مدیرعامل جدید باشگاها استقلال مبلغ رضایت نامه تبریزی را یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعلام کرده و تنها ۳ روز برای پرداخت این مبلغ به باشگاه استقلال فرصت داده است.

همچنین باشگاه ذوب آهن ابراز امیدواری کرده با جذب مرتضی تبریزی، باشگاه استقلال نماینده ای شایسته در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باشد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: باشگاه استقلال باشگاه ذوب آهن تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال ذوب آهن مرتضی تبریزی اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۷۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیغ و شیون شهروندان تبریزی برای غرق خودروهایشان در سیل! | فیلم

سیل در رودخانه روستای انگشتجان از توابع تسوج موجب خسارت به سه خودرو شد.

به گزارش فارس، محمد مطهری فرماندار شهرستان شبستر ضمن تاکید بر هشدار‌های مکرر هواشناسی گفت: علی رغم هشدار‌های هواشناسی تعدادی از گردشگران جهت رفتن به ارتفاعات روستای انگشتجان خودرو‌های خود را در بستر رودخانه پارک می‌کنند و خودشان به سمت ارتفاعات می‌روند.

وی افزود: جاری شدن سیل در مسیر رودخانه موجب خسارت به سه خودروی این گردشگران شد که خوشبختانه هیچ خسارت جانی وجود نداشته و نیرو‌های ستاد بحران شهرستان در محل حضور یافته و خودرو‌ها به بیرون کشیده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    

دیگر خبرها

  • جیغ و شیون شهروندان تبریزی برای غرق خودروهایشان در سیل! | فیلم
  • شوک به خیرونا: احتمال اخراج از اروپا و سقوط به لیگ 2
  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده
  • مسکن هایی که بیش از یگ دهه به سرانجام نرسیده
  • ۱۳ همت مبلغ یک ماه میزان مصرف صنایع بزرگ از گاز کشور
  • کودتای ۵۰ میلیاردی در استقلال | دلیل برکناری خطیر از مدیرعاملی مشخص شد
  • عدم پرداخت خسارت کشاورزان زرندی از سال ۱۴۰۱
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • راهیابی دختران تبریزی به جام جهانی رباتیک هلند
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال