Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا اسفراینی نژاد معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 گفت: خیابان شهید رشید یاسمی به عنوان محور اتصال بین معبر خیابان ولیعصر(عج) و بزرگراه کردستان دارای تقاضای تردد قابل توجهی می باشد که در کنار این تقاضا، استقرار بیمارستان های ولیعصر(عج) و خاتم الانبیاء(ص) همچنین مراکز اداری مرتبط با ناجا منجر به افزایش قابل توجه نرخ عبور و توقف در این خیابان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: طی برگزاری جلسات متعدد با نمایندگان ناجا و این 2 بیمارستان و پلیس راهور، طرح تقسیم بندی خیابان شهید رشید یاسمی در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 خاطرنشان کرد: براساس این طرح، معبر به یک شاخه اصلی شرق به غرب و یک شاخه فرعی یک خطی غرب به شرق تقسیم بندی می شود تا بار ترافیکی غالب شرق به غرب را از خیابان ولیعصر(عج) به بزرگراه کردستان منتقل نماید.

اسفراینی نژاد تصریح کرد: علاوه بر این، دسترسی خودروهای امدادی و ویژه، به مراکز حساس مستقر در خیابان شهید رشید یاسمی حفظ خواهد شد. در حال حاضر طرح مذکور با همکاری عوامل مرتبط اجرایی شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۷۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ترمیم روکش آسفالت محور اسپاین به سمت برج مراقبت فرودگاه امام

تین نیوز

ترمیم و مرمت غرب به شرق محور اسپاین از پل جاده رباط کریم به سمت برج مراقبت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اجرا شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، اطلاع رسانی و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، پیرو مصوبه شورای ترافیک شهر فرودگاهی و دستور صادره از سوی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در خصوص ترمیم فوری آسفالت معابر اصلی شهر فرودگاهی، امروز ۱۲ اردیبهشت ماه عملیات لکه گیری و ترمیم آسفالت در مسیر غرب به شرق محور اسپاین از پل جاده رباط کریم به سمت برج مراقبت با پیگیری و نظارت معاونت توسعه زیر ساخت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اجرا شد.

گفتنی است این عملیات با هماهنگی و همکاری پلیس راهور شهر فرودگاهی در سایر محور های برنامه ریزی شده در کمیته ترافیک شهر فرودگاهی ادامه دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین خیابان تهران ۶۹ سال قبل این شکلی بود + عکس
  • تهران قدیم | طولانی‌ترین خیابان تهران ۶۹ سال قبل این شکلی بود
  • احساس گناه ساندرو تونالی؛ کاهش داوطلبانه دستمزد هافبک نیوکاسل
  • مردم تقسیم‌بندی‌های سیاسی مجلس را مشخص می‌کنند
  • بازداشت ۲۱۰ نفر در اعتراضات «روز کارگر» در ترکیه
  • ترافیک سنگین و اجرای محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال
  • نقش حمل‌ونقل عمومی در کاهش ترافیک کلان‌شهر مشهد
  • نقش حمل‌ونقل عمومی در کاهش ترافیک کلان‌شهرها
  • اجرای ترمیم روکش آسفالت محور اسپاین به سمت برج مراقبت فرودگاه امام
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس