Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:29:16 GMT

نوسازی و بهسازی ناوگان تاکسیرانی فرودگاه شیراز

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۲۷۷۶۳

نوسازی و بهسازی ناوگان تاکسیرانی فرودگاه شیراز

 به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی وامور بین‌الملل شورای اسلامی شهرشیراز، سولماز دهقانی گفت: بررسی نوسازی و بهسازی ناوگان تاکسی فرودگاه دردستور کار کمیسیون قرارگرفت.

وی افزود: با توجه به ساماندهی خودروهای فرودگاه، جایگزین شدن خودروهای جدید و هیبریدی و استقرار خودروهای گردشگری در فرودگاه از اهمیت بالایی برخورداراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون گردشگری وزیارت با اشاره به ضرورت ارتقای آگاهی رانندگان از تاریخ و فرهنگ شهر شیراز و اماکن و آثار تاریخی آن و همچنین نحوه برخورد با گردشگران داخلی و خارجی و تسلط به زبان های خارجی  گفت: معاونت حمل و نقل به عنوان متولی تاکسیهای درون شهری باید اقدام به ارائه‌ی دستورالعمل جامع استانداردهای تاکسیها، رانندگان ومقررات حاکم برآن کند.

دهقانی با اشاره به عدم جذب راننده و خودرو به ناوگان تاکسیرانی فرودگاه گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوبتر فراخوان جذب شرکتهای خصوصی حمل و نقل مسافر برگزار می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: بازنگری خطوط تاکسیرانی نیز ازموضوعات مطرح شده درکمیسیون است.

کد خبر 4355870

منبع: مهر

کلیدواژه: تاکسی شورای شهر شیراز فرودگاه شیراز گردشگری بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد دهه کرامت شهرکرد خرم آباد شیراز یاسوج مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه بیرجند سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۷۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد

آفتاب‌‌نیوز :

لایحه افزایش نرخ‌های کرایه تاکسی، در اسفندماه سال گذشته تقدیم شورای شهر اهواز شد که با گذشت بیش از ۲ ماه، میزان نرخ کرایه تاکسی‌ها مشخص و به تصویب شورا رسید.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز یکشنبه در صحن علنی شورای شهر گفت: نرخ جدید کرایه تاکسی باید هر چه سریعتر در تابلو‌های سطح شهر نصب شود تا رانندگان و شهروندان مطلع شوند.

امیر صفی خانی افزود: یکی از برنامه‌های سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز در سال جاری نظارت بر نرخ کرایه‌ها بوده و از اعضای شورا و تمام شهروندان انتظار داریم که در این زمینه ما را همراهی کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز گفت: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا در امر خدمت رسانی به شهروندان، اتفاقات جدید و بهتری رقم بخورد همچنین تاکسی‌های با کیفیت‌تری وارد ناوگان شود.

وی افزود: اگر راننده تاکسی اقدام به دریافت کرایه بیش از نرخنامه کند قطعا مرتکب تخلف شده و در صورت شکایت مسافران به آن رسیدگی می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد
  • "قبرستان نو" قم به باغ‌موزه مشاهیر تبدیل می‌شود
  • قبرستان نو قم به باغ‌موزه مشاهیر تبدیل می‌شود
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان خارجی
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان اخراجی خارجی
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد
  • نوسازی و بهسازی فرودگاه شهدای جزیره خارگ پایان یافت
  • ناشران خارجی به نمایشگاه آمدند
  • چرایی برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت از منظر مسئولان و صاحبنظران