Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-03@03:56:24 GMT

آخرین وضعیت ساخت فیلم «دوچ» با بازی ثریا قاسمس

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۲۷۷۸۴

فیلمبرداری فیلم سینمایی «دوچ» به نویسندگی و کارگردانی امیر مشهدی‌عباس که از تیر ۱۳۹۷ در یکی از مناطق شمال کشور آغاز شده بود به نیمه رسید در حالی که علاوه بر ثریا قاسمی بازیگرانی چون کوروش سلیمانی، شیوا خسرومهر، سروش جمشیدی، کوروش زارعی، حسین عباسی، عباس ابوالحسنی، محمدامین احمدی و امیرمحمد محمدی در آن به نقش‌آفرینی می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«دوچ» پس از «ضربه فنی» غلامرضا رمضانی دومین اثر بلند سینمایی به تهیه‌کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال ۹۷ است که به صورت همزمان فیلمبرداری می‌شود.

 

داستان این فیلم درباره نوجوانی به نام غلامرضا است که علاقه به دوچرخه سواری دارد و دوست دارد تا با دوچرخه‌اش مسابقه بدهد و جایزه به دست آورد اما به‌دلیل مشکلات مالی، توانایی تهیه دوچرخه را ندارد. او برای به دست آوردن دوچرخه مسیری جالب را انتخاب می‌کند و انتخاب این راه اتفاق‌های مختلفی را به‌دنبال دارد.

از هاشم مرادی به‌عنوان مدیر فیلمبرداری، نوید فرح‌مرزی طراح گریم، احمد سعادت‌بخت طراح صحنه و لباس و رضا کشاورز به عنوان مدیر صدابرداری نام برده شده است.

۲ فیلم جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی ساخته می‌شود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان دوچرخه سواری مشکلات کانون پرورش فکری کودکان فیلم سینمایی ثریا قاسمی کوروش سلیمانی دوچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۷۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر قدیمی سینما به کما رفت

این بازیگر، فعالیت بازیگری‌اش را از سال ۱۳۵۱ با بازی در فیلم سرگروهبان ساخته سعید مطلبی آغاز کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، او در بسیاری از فیلم‌های سینمایی ایفای نقش کرد. فیلم هایی، چون برخورد، روزی که خواستگار آمد، معصوم و ... از فعالیت‌های او پس از انقلاب است.

طوفان‌پناه از دوستان نزدیک مرحوم رضا صفایی کارگردان قدیمی و مرحوم منوچهر وثوق هنرپیشه سینمای پیش از انقلاب است. او در کنار بازیگری به عنوان مدیر تولید فیلم هم فعالیت داشت.

علی‌اکبر طوفان‌پناه پیش از انقلاب در بیش از ۱۶ فیلم سینمایی بازی کرد. آخرین فیلمی که در آن ایفای نقش کرد، عروسی مامان در سال ۱۳۸۵ بود.

این بازیگر در تعدادی از سریال‌های تلویزیونی، چون باغ گیلاس، عیاران و.. هم نقش‌آفرینی کرد.

همکاران این هنرمند با تایید این خبر از مردم خواستند برای بهبودی این هنرپیشه دعا کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حواشی ناتمام «حشاشین»، مهمان ویژه نمایشگاه کتاب و خبرهای جدیدی از حج
  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • بهروز افخمی و خاطرات یک بازپرس دادگستری
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • بهروز افخمی «کاغذ شطرنجی» را تهیه می‌کند
  • رضا شیخی درگذشت
  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • رتبه اول قم از لحاظ سرعت ساخت در نهضت ملی مسکن