Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول قوه قضاییه از بازداشت مدیرکل سازمان توسعه تجارت و معاونش خبر داد. آفتاب‌‌نیوز :  محسنی اژه‌ای در نشست خبری پلیس آگاهی از بازداشت مدیرکل سازمان توسعه تجارت و معاونش، مسئول ثبت سفارش و طراح سامانه در ماجرای واردات خودرو خبر داد.
وی همچنین درمورد واردات موبایل گفت: حدود 40 شرکت تخلفاتی داشتند. بعضی‌ها فاکتور صوری برای فروش موبایل  صادر کرده بودند که فهمیدیم اصلا فردی که فاکتور براش صادر شذده خبر نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  
معاون اول قوه قضاییه از احضار  مدیرعامل شستا درباره شرکت‌های وابسته به آن خبر داد و گفت:  مدیرعامل گفت خبر ندارد و رفت تحقیق کند که ما البته به تحقیقات او اکتفا نخواهیم کرد.
 وی تصریح کرد: در مورد واردات خودرو، واردات موبایل و فروش وخرید ارز دستگیری 13 نفر تاکنون دستگیر شده‌اند که پنج نفر در مورد ثبت سفارش خودرو بودند. چند نفر از افراد هم در بازار ارز دستگیر شدند؛ از جمله فردی که به عنوان عامل بانک مرکزی برای کنترل بازار ارز، ارز می‌گرفته و صراف هم نبوده و بازداشت شده است.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: تا کنون و تا این لحظه در تحقیقات ما آقازاده و مرتبطان با آنها دستگیر نشده‌اند اما ما تمام شرکت‌ها و اعضای هیات مدیره آنها را به طور کامل بررسی نکردیم و تحقیقات ما ادامه دارد. بنابراین تاکنون چنین موردی نبوده است.
ادامه داردمنبع: ایسنا کد خبر: ۵۳۶۰۳۸ تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محسنی اژه ای قوه قضاییه سازمان توسعه تجارت شستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۷۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر سپاهان به کمیته اخلاق احضار شد

مدیرباشگاه سپاهان به کمیته اخلاق دعوت شد.

طرفداری | کمیته اخلاق از حضور فتاحی در این کمیته خبر داد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، با اعلام کمیته اخلاق، رضا فتاحی – مدیر باشگاه سپاهان اصفهان جهت ادای پاره¬ای توضیحات روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه باید در محل این کمیته حضور داشته باشد.

عدم حضور مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • تحریم‌های جدید اروپا تأثیری بر تجارت خارجی ایران نخواهد داشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی گران‌فروشی است
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • بهادری جهرمی: توسعه و تقویت همکاری‌های امنیتی بین تهران و اسلام آباد یکی از اهداف سفر رئیسی به پاکستان
  • مدیر سپاهان به کمیته اخلاق احضار شد
  • هدف‌ شرکت توسعه نیشکر : تولید ۷۰۰ هزار تُن شکر
  •  سرشبکه هرمی ترینوست دستگیر شد
  • بازدید میدانی مدیرعامل شرکت ملی مس از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه
  • فعال شدن ۴ بلوک از شهرک خودرو قم