Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-28@18:53:00 GMT

قایل صوتی غیر اخلاقی کدام نماینده پخش شد؟

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۲۸۰۷۳

قایل صوتی غیر اخلاقی کدام نماینده پخش شد؟

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان می‌گوید که هنوز شکایتی در خصوص نماینده‌ای که فایل صوتی‌اش در فضای مجازی منتشر شد، به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارسال نشده است.

به گزارش صدای ایران از اعتماد آنلاین انتشار فایل صوتی منتسب به یک نماینده مجلس دهم در روزهایی که مجلس تعطیل بود،‌ حاشیه‌هایی را در فضای مجازی به دنبال داشت اما محمد جواد جمالی سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان درباره رسیدگی به پرونده این نماینده می‌گوید که از دبیر هیات نظارت بررفتار نمایندگان در این باره کسب اطلاع کرده اما تا هنوز هیچ شکایتی به این هیات واصل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین گفت: هیچ کدام از اعضای هیات نظارت هم در این خصوص شکایت نکرده‌اند.

جمالی ادامه داد: بهتر است که هیات رئیسه مجلس استفساریه‌ای داشته باشد و اعلام کند که هیات نظارت بتواند بدون داشتن شاکی هم به برخی از مسایل که به شان و شئونات نمایندگان و مجلس آسیب می‌زند، رسیدگی کند یا اینکه تقاضای مردمی را رسیدگی کند. اتفاقا در این شرایط بهتر می‌شود و چه بسا حقایق هم روشن شود. شاید بعضی از نمایندگان هم بی‌گناه باشند و ما این موضوع را اعلام می‌کنیم.

او گفت: اگر شکایتی در هفته جاری در خصوص فایل صوتی که گفته می‌شود برای یکی از نمایندگان است مطرح شود، رسیدگی به آن به جلسه بعد هیات نظارت بر رفتار نمایندگان موکول می‌شود چراکه برای جلسه آتی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان تعدادی از نمایندگان را دعوت کرده‌ایم.

پروانه سلحشوری هم در پاسخ به این سوال که آیا از نماینده‌ای که فایل صوتی او منتشر شده شکایت کرده‌اید، گفت: من گفتم باید پیگیری کنیم که این فایل صوتی منتسب به آن نماینده بوده یا خیر و بعد از آن شکایت کنیم.

او ادامه داد: ما می‌توانیم درخواست کنیم تا مشخص شود که آن فایل صوتی برای چه کسی بوده و بعد از مشخص شدن نتیجه اگر آن فایل برای نماینده مجلس بود، شکایت خواهیم کرد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: نماینده مجلس فایل صوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۸۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری متفاوت از نمایندگان درحال اهدای خون

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که ایلنا روایت می‌کند، جمعی از نمایندگان و کارکنان مجلس شورای اسلامی، صبح امروز یکشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور در محل استقرار تیم سیار اهدای خون در مجلس، خون اهدا کردند. اهدای خون براساس روال ثابت که به صورت دوره ای توسط سازمان انتقال خون صورت می گیرد انجام می شود.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900698

دیگر خبرها

  • تصاویری متفاوت از نمایندگان درحال اهدای خون
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • اعتراض شدید نمایندگان تهران به وزیر کشور در خصوص هرگونه تعرض به یکپارچگی شهرستان ری
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند