Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-03@04:36:25 GMT

رونمايی از سالن سرپوشيده فرشته کريمی

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۲۸۱۱۲

رونمايی از سالن سرپوشيده فرشته کريمی

رویداد۲۴ فرشته کريمی، بهترين بازيکن فوتسال آسيا، نخستين زن ايرانی است که به‌واسطه افتخارآفرينی‌هايش، اين امتياز مهم را به او داده‌اند. تيم ملی فوتسال بانوان چندی پيش برای دومين بار به عنوان ارزشمند قهرمانی آسيا دست يافت و مسئولان شهرداري تهران براي قدردانی از فوتساليت‌هاي اين تيم، تصميم گرفتند در اقدامي مثبت و سازنده سالن سرپوشيده مجموعه ورزشی شهربانو را به نام فرشته کريمی بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجموعه ورزشی شهربانو که تنها ورزشگاه مختص به بانوان در سطح کشور است، در منطقه 16 تهران، محله نازي‌آباد واقع شده است. محله‌ای که دختر قهرمان فوتساليست ايران از آن برخاسته است و ‌اکنون ساکن آنجاست.

فرشته کريمی از مراسم رونمايی سالنی که به نامش زده‌اند، مي‌گويد: «بيشتر از اينکه خوشحال باشم که اين سالن را به نام من زدند، از اين بابت خوشحالم که يک قدم بزرگ در ورزش زنان کشور برداشته است. در شرايطي که خيلي‌ها مانع از پيشرفت ورزش بانوان مي‌شوند و براي آن سنگ‌اندازي مي‌کنند اما شهردار تهران خيلي شجاعانه اين سالن را به نام يک ورزشکار زن زدند. ممکن بود اصلا با اين کار موافقت نشود و به دنبال آن حاشيه هم به وجود بيايد اما آقاي شهردار اين ريسک را کردند. اميدوارم اين حرکت مسئولان شهرداري تهران الگويي براي تمام محله‌هاي تهران و البته مسئولان ورزشي تمام شهرهاي ايران بشود».

روز گذشته در مراسم رونمايي از سالن فرشته کريمي تعداد زيادي از پيش‌کسوتان فوتبال از جمله فرهاد کاظمي، بهنام ابولقاسم‌پور، حميد استيلي، فرشاد پيوس، حسن خانمحمدي، شهرزاد مظفر و... حاضر بودند. عضو پيشين تيم ملي فوتبال زنان در‌اين‌باره ادامه مي‌دهند: «واقعا مراسم ديروز باشکوه برگزار شد. خودم فکرش را نمي‌کردم که چهره‌هاي نامدار فوتبال در آن شرکت داشته باشند. کسي مثل آقاي استيلي خودش از بزرگان فوتبال ايران است و شايسته است که چنين حرکتي را در حقش انجام بدهند اما ايشان و ساير پيش‌کسوتان آمده بودند تا با اين حضور حمايتشان را از فوتسال و فوتبال و کل ورزش بانوان نشان بدهند».
فرشته از اينکه در يکي از جنوبی‌ترين و قديمی‌ترين محلات تهران متولد شده احساس غرور می‌کند. او در فکر اين است تا به‌زودي برنامه‌اي را براي استعداديابي دختران اين محله در رشته فوتبال و فوتسال ترتيب دهد: «هميشه گفته‌ام افتخار مي‌کنم که در نازي‌آباد بزرگ شدم و توانستم خودم را به عنوان قهرمان آسيا مطرح کنم. 

براي همين دلم مي‌خواهد با حمايت‌هايي که از من شده و در محله خودم يک سالن ورزشي را به نامم زدند، سهمي در اعتلاي ورزش زنان اين منطقه داشته باشم. خودم که فعلا مشغول بازی‌کردن در ليگ و تيم ملي هستم و فرصتي براي آموزش دختران مستعدي که به فوتبال و فوتسال علاقه دارند، ندارم. اما در نظر دارم يکي از مربياني را که مي‌شناسم، به اين مجموعه ورزشي معرفي کنم تا در اين سالن سرپوشيده که چندمنظوره است، استعدادها را شناسايي کند و فوتبال و فوتسال را به آنها آموزش بدهد. ان‌شاءالله خودم هم بعد از کنارگذاشتن ورزش دينم را به خانم‌هاي ورزشي نازي‌آباد ادا مي‌کنم».
نامزد دريافت عنوان «بهترين بازيکن فوتسال زن جهان» در سال 2013، ممکن است به‌زودي وارد دنياي ديگري از ورزش قهرماني شود. او پيشنهاداتي را از کشورهاي اروپا براي لژيونرشدن دارد: «از هفته آينده ليگ برتر فوتبال شروع مي‌شود. البته هنوز وضعيتم در ليگ مشخص نيست. متأسفانه شرايط ما برعکس است. 

وقتي قهرمان مي‌شويم و نتيجه خوب مي‌گيريم، وضعيتمان نامساعدتر مي‌شود. اسپانسرها براي تيم‌داري اعلام آمادگي نکرده‌اند. پيشنهادهایی براي لژيونرشدن دارم. براي حضور در ليگ ايتاليا و اسپانيا مذاکراتي صورت گرفته است. در صورت نهايي‌شدن برنامه‌هايم در دو، سه ماه آينده عازم يکي از اين کشورها خواهم شد. درباره بازي‌کردن با حجاب نيز همه شرايط را پذيرفته‌اند و مشکلي از اين بابت وجود ندارد».

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فرشته کریمی سالن ورزشی بهترین بازیکن فوتسال آسیا بانوی قهرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۸۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پیراهن تیم ملی فوتسال کشورمان که در روز‌های اخیر عنوان قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیا را بدست آورده بود، توسط مهدی تاج به موزه دفاع مقدس در کرمان اهدا شد.

رئیس فدراسیون فوتبال امروز به همراه جمعی از مدیران فوتبال استان کرمان با حضور در موزه دفاع مقدس کرمان از این موزه دیدن کرد.

دیگر خبرها

  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان
  • سرقت های سریالی قهرمان کشتی در تهران| نیما می گوید شکست عشقی خورد و ...
  • پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس اهدا شد 
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • برای میکاپ عروس، به کدام آرایشگاه زنانه تهران مراجعه کنیم؟
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • فیلم | وحید شمسایی: از اتفاق هایی که برای من افتاد باید کتاب بنویسم!
  • چهارسوی ورزش خوزستان