Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان حمل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت:با هدف توسعه ناوگان اتوبوس رانی شهرداری ارومیه، ۱۰۰ دستگاه اتوبوس جدید اضافه می‌شود که تاکنون ۱۵ دستگاه آن تحقق یافته است. ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳ استانها آذربایجان غربی نظرات

مهدی مژدهی فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به چگونگی نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر اظهار داشت: 15 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل مسافر شهرداری ارومیه افزوده شده است از این تعداد اتوبوس جدید، هشت دستگاه در ایام نوروز برای جابجایی مسافران به ناوگان حمل و نقل عمومی افزوده شده بود و هفت دستگاه دیگر نیز در روزهای گذشته با هدف توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی وارد این ناوگان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به اینکه توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی یکی از دغدغه های اساسی شهرداری ارومیه است، بیان کرد: با هدف توسعه ناوگان اتوبوس رانی شهرداری ارومیه، 100 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر اضافه می شود که 15 دستگاه آن تاکنون تحقق یافته است و 85 دستگاه باقی مانده نیز به تدریج به سیستم حمل و نقل عمومی شهر ارومیه اضافه و تا حدودی مشکلات توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی شهر حل می شود.

مژدهی فرد گفت: کرایه تاکسی و اتوبوس‌های شهر ارومیه حدوداً به صورت میانگین 18 درصد افزایش یافته است، برای اینکه مبلغ کرایه سبب ایجاد مشکل برای راننده و مسافر نشود تلاش شده تا مبلغ کرایه رند در نظر گرفته شود.

وی افزود: ما حداکثر سعی‌مان را کرده‌ایم تا کرایه دریافتی مبلغ رندی باشد، به طور مثال برای مبلغ 500 تومان که 18 درصد افزایش آن، معادل با 90 تومان است، برای راحتی مسافر و راننده این مبلغ را 100 تومان در نظر گرفته‌ایم.

رئیس سازمان حمل بار و مسافر شهرداری ارومیه، تاکید کرد: ما تمامی قیمت‌ها و افزایش کرایه‌ها را در دفترچه‌هایی ثبت و در سطح شهر پخش کرده‌ایم و نیز از طریق رادیو و نصب تابلو در سطح شهر میزان افزایش کرایه‌ها را به شهروندان اطلاع رسانی کرده‌ایم.

مژدهی فرد درباره تخلف در افزایش کرایه‌ها تصریح داشت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در گرفتن کرایه از سوی رانندگان می‌توانند این موضوع را به اطلاع بازرس‌های اداره تاکسیرانی و اتوبوس رانی برسانند و ما با متخلفین برخورد خواهیم کرد.

وی درباره علت اصلی افزایش کرایه‌ها گفت: همه ساله بر اساس بخش نامه وزارت کشور که بعد از خرداد ماه صادر می‌شود، کرایه‌ها درصدی افزایش می‌یابند و این درصد مربوط به پیشنهاد سازمان و مصوبه شورای سازمان و شورای شهراست و در نهایت پس از تصویب کمسیون افزایش قیمت تصویب و اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R41361/P1494/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۸۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ علی زارع در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: با افزایش نرخ خدمات و درخواست رانندگان تاکسی در شهر رشت، مطابق معمول هر سال، طرح افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در مسیر‌های مختلف شهری برای سال ۱۴۰۳ در اسفند سال قبل با نظر شهردار رشت برای شورای اسلامی رشت و بررسی آن در کمسیون حمل و نقل و بودجه شورا ارسال شد.
وی با بیان اینکه این طرح پس از تایید مجموعه شهرداری، در ستاد تنظیم بازار مصوب و ۲۹ اسفند به رانندگان تاکسی این شهر ابلاغ شد، افزود: افزایش ۳۵ درصدی کرایه تاکسی‌ها به صورت میانگین از روز‌های نخست سال جدید آغاز شد.
علی زارع تاکید کرد: این نرخ‌ها که بر اساس ترافیک و طول مسیر تعیین شده، با یکدیگر متفاوت است.

 

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ درصدی تردد ناوگان اتوبوسی از آغاز طرح نوروزی در مرکزی
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون مسافر نوروزی با ناوگان حمل ونقل عمومی
  • تامین ۷ هزار دستگاه اتوبوس بین شهری، از وعده تا عمل
  • جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در کشور
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون نفر با ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور
  • وعده تامین ۷ هزار دستگاه اتوبوس بین شهری
  • افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در گیلان
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد اتوبوس‌ها نسبت به سال گذشته در فارس
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد اتوبوس ها در نوروز ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته
  • ۶.۵ میلیون نفر سفر نوروزی رفتند