Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@23:58:13 GMT

افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه حمل نفتکش‌های حمل و نقل

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۲۸۱۶۷

افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه حمل نفتکش‌های حمل و نقل

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: نرخ کرایه حمل نفتکش‌های حمل و نقل ۲۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایسنا، محسن شهبازی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نرخ کرایه حمل نفتکش‌های تحت پیمان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از اوایل تیر ماه امسال به میزان ۲۰.۲ درصد افزایش یافته است.

این مسئول ادامه داد: با توجه به مشکلات بخش حمل و نقل جاده‌ای فرآورده‌های نفتی در خردادماه برای این قشر زحمتکش و پرتلاش موضوع افزایش نرخ حمل و نقل مورد بررسی قرار گرفته که با موافقت وزیر نفت به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر همین اساس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از همکاران بخش حمل و نقل جاده‌ای فرآوردهای نفتی که با تلاش آنان در چرخه توزیع سوخت فعالیت دارند و با در نظر گرفتن منافع ملی، خواسته‌های صنفی خود را در چارچوب قانون و آرامش دنبال کردند که جای تشکر دارد.

شهبازی خاطرنشان کرد: ناوگان حمل و نقل منطقه زنجان مشتمل بر ۴ پیمانکار حمل و نقل و تعدادی تک‌پیمان بوده که سوخت مورد نیاز استان با همت و مساعی آنان جابه‌جا می‌شود که به ترتیب شرکت حمل و نقل راشد گوهر ۲۵ درصد، شرکت حمل و نقل آزادی ۲۱ درصد، شرکت حمل و نقل کیان ترابر ۹ درصد، شرکت تعاونی نفتکش‌ها ۱۲ درصد و تک‌پیمان‌ها ۱۲ درصد فرآورده‌های نفتی استان را که به طور میانگین ۴ میلیون لیتر است را حمل می‌کنند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان، یادآور شد: افزایش نرخ کرایه با توجه به نفش انکارناپذیر حمل و نقل در چرخه تولید و صنعت و ضرورت ارج نهادن به زحمات رانندگان نفتکش‌ها در راستای سوخت‌رسانی درطول سال این امر محقق شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام نفتکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۸۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰ درصدی حجم آب سد‌های کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،آرش آریانزاد میگوید: به دنبال بارش‌های اخیر حجم آب ذخیره در پشت سد‌های استان به ۷۲ درصد رسیده است.
وی افزود: در حال حاضر ۸ سد استان شامل سد‌های عباس آباد و سبدلو بانه، چراغ‌ویس سقز، گاران مریوان، زیویه کامیاران، قشلاق و آزاد سنندج و زریبار مریوان سرریز کرده‌اند.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان با بیان اینکه از ابتدای سال آبی جاری، ۴۲۰ میلیمتر متوسط بارندگی استان بوده افزود: شهرستان‌های مریوان با هزارمیلیمترو بانه با ۸۰۰ میلیمتربیشترین میزان بارش‌ها را به خود اختصاص داده اند.
بارندگی سال آبی جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد افزایش داشته است.
کارشناس اداره هواشناسی استان نیز میگوید: در بارش‌های اخیر سلین هورامان با ۹۴ میلیمتر و سرواباد با ۸۶ میلیمتر بیشترین بارش‌ها را داشته اند.
هواشناسی کردستان اعلام کرد از فردا نیز موج جدید بارشی نیز آسمان استان را در بر میگیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • پیشنهاد افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز
  • افزایش ۱۰ درصدی حجم آب سد‌های کردستان
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • افزایش ۲۵ درصدی شرکت کنندگان آزمون تخصصی حفظ قرآن
  • افزایش ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • گزیده‌های نفتی هفته