Web Analytics Made Easy - Statcounter

سی و سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌‏های کشور نیمه دوم شهریورماه امسال به میزبانی دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، سی و سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور از ۱۶ لغایت ۱۹ شهریور ماه با حضور بیش از ۵۰۰ دانشجو از سراسر کشور در بخش‌های مختلف آوایی، معارفی و هنری در دانشگاه زنجان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشید جعفرپور رئیس اداره فعالیت‌های دینی وقرآنی وزارت علوم به همراه کارشناسان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای فراهم کردن تمهیدات برگزاری سی و سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور، با حضور در دانشگاه زنجان از محل دبیرخانه این جشنواره، سالن‌ها، محل‌های اسکان و مقدمات پیش‌بینی شده بازدید کردند.

مدیرکل پشتیبانی از فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با سید محسن نجفیان رئیس دانشگاه زنجان و بهرام بهرامی معاون فرهنگی این دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد .

در پایان این نیز دیدار احکام انتصاب سید محسن نجفیان به عنوان «رئیس شورای سیاست‌گذاری سی و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور» و بهرام بهرامی بعنوان دبیر این شورا اعطا شد.

انتهای پیام/4060

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۸۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ جوادی بابیان اینکه ۸۲۰ مقاله به دبیرخانه این کنفرانس بین‌المللی رسیده است، گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت برق کشور است و این کنفرانس با مشارکت دانشگاه‌های معتبر و صنایع بزرگ صنعت برق کشور در دانشگاه زنجان که یکی از دانشگاه برتر کشور در حوزه برق و الکترونیک است برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق زنجان همواره در ارتباط با بخش‌های علمی و پژوهشی پیشگام بوده است، افزود: فراهم سازی بستر مناسب برای کنکاش، تبادل دانش و تجربیات خبرگان علمی و صنعتی از اهداف اصلی برگزاری کنفرانس بین المللی شبکه‌های توزیع برق است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ادامه داد: فراهم سازی بستر مناسب جهت ارائه دستاورد‌های اندیشمندان و متخصصان صنعت توزیع نیروی برق به جامعه علمی و صنعتی، امکانات و شرایط لازم برای ارتقای ارتباط و تبادل دانش بین شرکت‌های توزیع نیروی برق و دانشگاه ها، ترسیم نقشه راه برای توسعه صنعت توزیع نیروی برق و معرفی آخرین دستاورد‌ها و فناوری‌های پیشرفته جهان در این حوزه، توسعه دانش بنیان در حوزه صنعت توزیع نیروی برق و معرفی شرکت‌های داخلی تجهیزات صنعت توزیع برق به شرکت‌کنندگان و متخصصان، معرفی اهمیت هوشمند سازی در حوزه توزیع نیروی برق و جلب توجه صاحب‌نظران و سیاست‌گذاران به توسعه آن، توسعه همکاری‌های علمی و صنعتی با سایر مراکز علمی جهان اهدافی است که در فراخوان کنفرانس منتشر شد.

جوادی گفت: بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان، ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری
  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها باید استفاده شود
  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها استفاده نمی‌کنند | عده ای آب ژرف می خواهند و عده ای دیگر از آب دریای عمان !
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور
  • راهیابی ۱۵ دانشجومعلم به جشنواره ملی دانشجوی نمونه کشوری
  • نخستین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی در مازندران