Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت:‌ با توجه به گردشگرپذیر بودن استان اردبیل باید تلاش کنیم تا مراکز اقامتی و زیرساخت‌های بخش گردشگری در استان تقویت شود که این امر نیازمند مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است. ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، نادر فلاحی پیش از ظهر امروز در نشست با فعالان گردشگری شهرستان سرعین اظهار داشت: با توجه به گردشگرپذیر بودن استان اردبیل باید تلاش کنیم تا زیرساخت‌های بخش گردشگری در استان تقویت شده و توسعه یابد تا این امر زمینه‌ساز جذب و جلب هر چه بیشتر گردشگران به منطقه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این راستا از سرمایه‌گذاران برای احداث و توسعه مراکز اقامتی به ویژه هتل‌های چهار و پنج ستاره در تمامی شهرها و مناطق استان اردبیل به شکلی همه‌جانبه حمایت می‌شود و تلاش و جدیت بر این است تا با تسهیل در روند سرمایه‌گذاری‌ها زمینه‌ساز توسعه استان اردبیل در بخش مراکز اقامتی باشیم.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل توسعه مراکز اقامتی مناسب و استاندارد را زمینه‌ساز ماندگاری هر چه بیشتر گردشگران در استان و نیز فرصتی برای جذب گردشگران خارجی دانست و تصریح کرد: انتظار می‌رود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با توجه به فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان‌های مختلف استان در راستای تقویت تاسیسات گردشگری منطقه مشارکت و همکاری لازم را داشته باشند.

فلاحی با تاکید بر معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گردشگری استان بیان کرد: در راستای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان در سطح ملی و بین‌المللی انتظار می‌رود بخش خصوصی مشارکت لازم را داشته و بخشی از توان خود را صرف معرفی این قابلیت‌ها در استان به ویژه به گردشگران دو کشور همسایه جمهوری آذربایجان و ترکیه کند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به برنامه‌ریزی برای حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی در استان همزمان با هفته گرمیداشت اردبیل افزود: تلاش می‌کنیم از این ظرفیت و فرصت حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی در استان برای جذب هر چه بیشتر اعتبارات در راستای رونق و توسعه پروژه‌های سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری استان استفاده کنیم.

انتهای پیام/ ت

R41374/P1336/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۸۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت روز گل محمدی و گلاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین از ثبت جشنواره «گل محمدی و گلاب» در ضمیمه تقویم رویداد‌های گردشگری ملی کشور خبر داد.

علی مشهدی با اشاره به هویت و اصالت تاریخی شهرستان خمین افزود: گل محمدی و گلاب دو محصول راهبردی منطقه شهابیه در این شهرستان است.

او ادامه داد: با این پیشینه و با پیگیری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان، اداره شهرستان خمین، شورای اسلامی و دهیاری روستای شهابیه این رویداد در تقویم رویداد‌های گردشگری کشور به ثبت رسید.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان خمین عنوان کرد: بر این اساس هر سال، این جشنواره در روز‌های نوزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت ماه به عنوان «روز گل محمدی و گلاب» برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تور‌های بازدید از نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشور‌ها را فعال کنیم
  • از سند ثبت ملی مهارت لَردِه دوزی روستای بیابانک ثبت‌شده در فهرست میراث‌ فرهنگی ناملموس رونمایی شد
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • از سند ثبت ملی بافت تاریخی روستای بیابانک رونمایی شد
  • چرا ترک‌ها علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در کیش شدند؟
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • ثبت روز گل محمدی و گلاب
  • توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران/ سرانجام ایجاد شهرداران ویژه ناحیه چه شد؟