Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی بانوان کاراته از حضور شیما آل‌سعدی، ورزشکار توانمند شیرازی در اردوی لیگ جهانی کاراته وان برلین آلمان خبر داد. ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲ استانها فارس نظرات

ستاره موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به آغاز اردوی آماده‌سازی تیم ملی بانوان کاراته برای حضور در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا اظهار داشت: این اردو برای آماده‌سازی چهار ملی‌پوش اعزامی به بازی‌های آسیایی تشکیل می‌شود، اما تیم ملی جدا از این رویداد مهم، لیگ جهانی کاراته وان برلین آلمان را هم شهریور ماه در پیش دارد، از همین رو نفراتی که شرایط حضور در مسابقات آلمان را دارند نیز به اردو دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مربی تیم ملی بانوان کاراته از سارا بهمنیار، نسرین دوستی، فاطمه چالاکی، آویشن باقری، زهره برزگر، مینا یوسفی و محدثه آقایی به عنوان دیگر حاضرین در اردوی آماده‌سازی خبر داد و گفت: شیما آل سعدی نیز در این اردو حضور دارد. 

وی افزود: تا پیش از مسابقات قهرمانی آسیا در اردن آل سعدی شرایط حضور در آلمان را نداشت، اما با محاسبه امتیازات مدال برنزش در رقابت‌های قهرمانی آسیا، او احتمالا خواهد توانست در لیگ جهانی برلین شرکت کند از این‌رو از آل سعدی نیز دعوت کردیم به اردو بیاید.

موسوی با اشاره به اینکه اردو از دوم تا نهم مرداد به طول می‌انجامد، گفت: تا زمان اعزام به جاکارتا سه مرحله اردوی آماده‌سازی را پشت سرخواهیم گذاشت که در این میان از هیئت‌های استانی هم درخواست خواهیم کرد نفرات برتر خود را به سازمان معرفی کنند تا پس از بررسی، از آنها به عنوان یار تمرینی و برای کمک به ملی‌پوشان در اردو آماده‌سازی استفاده کنیم.

به گزارش تسنیم شیما آل سعدی، بانوی کاراته‌کار شیرازی است که هفته گذشته با کسب نشان برنز در مسابقات آسیایی اردن در نخستین حضور خود در تیم ملی بزرگسالان کاراته ایران شگفتی‌ساز شد. 

انتهای پیام/م

R41382/P1486/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۸۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در این اردو که به همت مدیریت تعالی فرهنگی دانشگاه و با هدف ارائه خدمات درمانی، آموزشی و فرهنگی به روستاییان برگزار شد، دانشجویان داوطلب در بخش خدمات آموزشی و بهداشتی آموزش هایی، چون راه‌های پیشگیری از بیماری سالک، درمان شته، آموزش به مادران باردار، اهمیت جوانی جمعیت و بحث فرزند آوری را به مردم روستا ارائه دادند.

زحمتکش افزود: درحاشیه این اردو، گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ضمن زیارت از مزار شهدا با خانواده شهید والامقام رضا دامرودی دیدار و ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهید با آنان گفتگو و از ایثار و فداکاری شهید تجلیل کردند.

مدیر تعالی فرهنگی دانشگاه نیز با قدردانی  از زحمات و تلاش‌های دانشجویان جهادگر، اعلام کرد که این اردو‌ها به طور مستمر در مناطق محروم شهرستان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان
  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد