Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- معاون اول قوه قضاییه از بازداشت مدیرکل سازمان توسعه تجارت و معاونش خبر داد.

محسنی اژه‌ای در نشست خبری پلیس آگاهی از بازداشت مدیرکل سازمان توسعه تجارت و معاونش، مسئول ثبت سفارش و طراح سامانه در ماجرای واردات خودرو خبر داد.

وی همچنین درمورد واردات موبایل گفت: حدود 40 شرکت تخلفاتی داشتند. بعضی‌ها فاکتور صوری برای فروش موبایل  صادر کرده بودند که فهمیدیم اصلا فردی که فاکتور براش صادر شذده خبر نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

معاون اول قوه قضاییه از احضار  مدیرعامل شستا درباره شرکت‌های وابسته به آن خبر داد و گفت:  مدیرعامل گفت خبر ندارد و رفت تحقیق کند که ما البته به تحقیقات او اکتفا نخواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در مورد واردات خودرو، واردات موبایل و فروش وخرید ارز 13 نفر تاکنون دستگیر شده‌اند که پنج نفر در مورد ثبت سفارش خودرو بودند. چند نفر از افراد هم در بازار ارز دستگیر شدند؛ از جمله فردی که به عنوان عامل بانک مرکزی برای کنترل بازار ارز، ارز می‌گرفته و صراف هم نبوده و بازداشت شده است.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: تا کنون و تا این لحظه در تحقیقات ما آقازاده و مرتبطان با آنها دستگیر نشده‌اند اما ما تمام شرکت‌ها و اعضای هیات مدیره آنها را به طور کامل بررسی نکردیم و تحقیقات ما ادامه دارد. بنابراین تاکنون چنین موردی نبوده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: بازداشت ثبت سفارش خودرو شستا آقازاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۸۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلاجقه: تاکنون ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری شده است

علی سلاجقه روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت درباره حقابه هیرمند به خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌هایی که با هیات حاکمه افغانستان درباره حقابه هیرمند داشته‌ایم، حدود ۶۰ میلیون مترمکعب رهاسازی آب شده است.

وی تصریح کرد: از طرفی بارش‌های مناسب و سیلاب‌ها هم در منطقه به ما کمک می‌کند تا تالاب هامون شرایط بهتری یابد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اضافه کرد: با نگاهی به اطراف سازه سد کمالخان متوجه مسیر‌هایی برای انحراف به بیابان گودزره شدیم و امید است بتوانیم با توافق هیات حاکمه افغانستان مسدود کنیم چرا که وضعیت تالاب‌ها مناسب‌تر خواهد شد.

سلاجقه یادآورشد: مرطوب سازی دریاچه هامون یکی از موضوعات مهم است و تاکنون ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری شده است.

وی درباره نظارت سازمان محیط زیست برای کاهش پلاستیک‌ها گفت: روی موضوع کاهش پلاستیک‌های زیر ۲۵ میکرون کاملا نظارت می‌کنیم و در این زمینه با تمام روسای شرکت‌های اصلی جلسه برگزار شده است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درباره ژن توله یوز هم گفت: یکی از راه‌های تکثیر در موضوع حیات وحش استفاده از مسائل سلولی و مولکولی است که ژن توله یوز در بخش رویان ذخیره شده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • بازداشت یک مشاور املاک جاعل در اردبیل
  • شمار دانشجویان دستگیر شده در دانشگاه‌های آمریکا به بیش از هزار نفر رسید
  • سلاجقه: تاکنون ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری شده است
  • ترکیه ده‌ها نفر را به ظن ارتباط با داعش دستگیر کرد
  • کشت برنج در ۶۷ هزار هکتار شالیزار مازندران
  • توسعه روابط تجاری و اقتصادی با مالزیایی ها در نمایشگاه اکسپو
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمدگمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمد گمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • ۹۷دانشجوی دانشگاه ویرجینیا و تگزاس آمریکا هم بازداشت شدند
  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز