Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@16:23:08 GMT

۱۲۵ واحد صنفی متخلف در شهرستان لردگان پلمپ شد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۲۹۱۲۳

۱۲۵ واحد صنفی متخلف در شهرستان لردگان پلمپ شد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لردگان از پلمپ ۱۲۵ واحد صنفی متخلف از آغاز سال جاری تاکنون در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ سیروس میرزایی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لردگان در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: از ابتدای سال جاری ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان با هدف صیانت از امنیت اخلاقی، تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در بین اصناف، طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی را به مرحله اجرا گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این راستا بیش از۴۹۰ واحد صنفی بازدید و به ۳۸۰ واحد صنفی تذکر و اخطار پلمپ داده شد و تعداد ۱۲۵ واحد صنفی مختلف نیز پلمپ شدند.

میرزایی تصریح کرد: پلیس همواره تلاش می‌کند ضمن برقراری امنیت مطلوب در جامعه زمینه کسب و کار سالم را برای اصناف فراهم کند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لردگان در پایان از مشارکت خوب مردم در جهت برقراری نظم و امنیت قدردانی و از شهروندان خواست، در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرمجاز توسط افراد متخلف در واحدهای صنفی، موارد را سریعاً به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۹۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  عتباتی در این دستور تاکید کرده  است این چنین رفتارهای خاص توسط عده معدودی از اراذل و اوباش که موجب نگرانی مردم و برهم خوردن نظم عمومی می شود را پیگیری و ضمن برخورد قاطع قانونی و قضایی موضوع علت یابی و آسیب شناسی و تدابیر پیشگیرانه اتخاذ و عملیاتی شود.

عتباتی در قسمت دیگری از دستور خود آورده است نباید اجازه داد تعداد معدودی اراذل و اوباش با رفتارهای نامتعارف و مجرمانه فرهنگ غنی شهر اروميه و امنیت شهروندان را مختل کنند.

دیگر خبرها

  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان