Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: واژگونی خودروی سمند در محور "مسجد سلیمان - کوهرنگ"، چهار کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ رحمت‌الله نجفی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره واژگونی در محور "مسجد سلیمان–کوهرنگ" ماموران انتظامی و پلیس راه برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این حادثه، سواری سمند واژگون و راننده و سه سرنشین آن، جان خود را از دست دادند؛ همچنین یک سرنشین دیگر این خودرو به علت صدمات وارده، توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در خاتمه، گفت: کارشناس پلیس راه، علت این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه راننده سواری سمند اعلام کرده است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۹۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم

سرهنگ علی تیموری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان قم اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق، کنترل و نظارت بر خودرو‌های سنگین در محور‌های مواصلاتی با ایجاد تور‌های ایست و بازرسی و راه اندازی گشت‌های محسوس و نامحسوس، به یک دستگاه تریلی تانکردار مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی ادامه داد: کامیون موصوف حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق با پلمب و مدارک جعلی بوده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان گفت: برابر اظهار کارشناسان ارزش کالای مکشوفه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ◄ ۲فوتی و ۵ مصدوم در محور قاینات
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • پیش‌بینی تداوم بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • یک کشته در حادثه واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور خواف به قاین
  • کوهرنگ و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری