Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - رییس پلیس راه استان قزوین گفت: یک دستگاه خودروی سواری برلیانس به دلیل انجام حرکات مخاطره آمیز و سرعت غیرمجاز در آزادراه قزوین-رشت متوقف و راهی پارکینگ شد.

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ نصرالله بیگلری روز سه شنبه افزود: ماموران پلیس راه آزاد راه قزوین-رشت حین کنترل تردد خودروهای عبوری در این مسیر، یک دستگاه سواری برلیانس را به علت ارتکاب تخلفات حادثه ساز متعدد و سرعت غیر مجاز متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: راننده خودروی فوق با ارتکاب تخلف سرعت غیر مجاز، حرکات مارپیچ و نمایشی و عدم رعایت فاصله طولی باعث اختلال در نظم ترافیکی آزادراه قزوین-رشت شده بود.
این مسئول انتظامی گفت: این خودرو به دلیل انجام تخلفات متعدد و سرعت غیر مجاز 190 کیلومتری به پارکینگ منتقل شد.
رییس پلیس راه استان قزوین خاطرنشان کرد: برخورد با تخلفات حادثه ساز خط قرمز پلیس راه است و به شدت و با قاطعیت با این بی نظمی های ترافیکی برخورد خواهد شد.
3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي پليس راه توقف خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۰۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تردد در محور‌های کهگیلویه و بویراحمد

حمیدرضا پیمانجو با بیان اینکه ۲۱ سامانه ثبت تخلفات در محور‌های استان وجود دارد گفت: سامانه‌های ثبت تخلفات سرعت در فروردین ۱۴۰۳ تعداد ۳.۸۳۲.۰۴۹ تردد ثبت کرده اند.   حمیدرضا پیمانجو ادامه داد: از این تعداد تردد، ۹۸۱۳ مورد متخلف بوده و ۸۷۵۰ مورد منجر به صدور قبض جریمه شد.   پیمانجو افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ۲۱ سامانه ثبت تخلفات در محور‌های اصلی می‌باشد که این سامانه‌ها بازدارنده بود و باعث کاهش سرعت در جاده‌ها و نهایتاً افزایش ایمنی می‌گردد.   اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برنامه نصب ۱۰ سامانه ثبت تخلفات جدید در سال ۱۴۰۳ را دارد. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • واژگونی خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور سلماس - تسوج
  • توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • ثبت ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تردد در محور‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • اسکیت سواری با سرعت دیوانه وار 100 کیلومتر برساعت! (فیلم)
  • زندان، عاقبت قدرت نمایی با اسلحه
  • همایش بزرگ دوچرخه سواری در آبیک برگزار می‌شود