Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-24@17:20:52 GMT

چیز‌های جالبی که درباره برزیل نمی‌دانید

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۳۰۲۹۱

چیز‌های جالبی که درباره برزیل نمی‌دانید

برترین‌ها – الهام مظفری: برزیل غیر از کارناوال و رقص چیز‌های جالب دیگری هم دارد که بد نیست بدانید.   در برزیل ناهار را هیچ وقت از قلم نمی‌اندازند. در واقع ناهار برای برزیلی‌ها حکم صبحانه ما را دارد و مهم‌ترین وعده غذایی در روز به شمار می‌رود. ناهار برزیلی‌ها معمولا شامل برنج، لوبیا و مقداری گوشت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  فوتبال تنها ورزش محبوب برزیل نیست. والیبال هم ورزش پرطرفداری است که افراد زیادی از آن لذت می‌برند.   در برزیل فوتسال هم به اندازه فوتبال محبوب است.   کباب‌های خوشمزه برزیلی‌ معروف هستند.   برزیل رنگ‌ها و نژادهای متعددی دارد. بسیاری افراد فکر می‌کنند بزریلی‌ها پوست برنزه، مو‌های مشکی و چشمان تیره دارند، بله بسیاری از آن‌ها اینطور هستند، اما برزیلی ژاپنی‌ها و برزیلی‌هایی هم هستند که پوست سفیدی دارند.   در برزیل مردم به زبان پرتغالی صحبت می‌کنند و مثل کشور‌های دیگر آمریکای شمالی اسپانیایی حرف نمی‌زنند. البته زبان پرتغالی برزیلی‌ها با زبانی که در پرتغال صحبت می‌شود، فرق دارد.   ترره و چیمارو نوشیدنی‌های مشهور برزیل هستند. این نوشیدنی‌ها با برگ ماته تهیه می‌شوند. چیمارو با آب داغ و ترتره با آب سرد استفاده می‌شود.

در پمپ بنزین‌های برزیل همیشه کارکنانی هستند که به شما کمک کنند. آن‌ها روغن شما را هم چک می‌کنند و اگر بخواهید شیشه جلوی اتومبیلتان را تمیز می‌کنند.   کابو‌های برزیل در ایالت ریو گرنده دو سول در جنوب برزیل زندگی می‌کنند. آن‌ها موسیقی، رقص و غذای سنتی خود را دارند.   برزیل جا‌های دیدنی زیادی دارد. همه ما درباره ریو شنیده ایم، اما نباید آبشار ایگواسو و پانتانال را فراموش کنید.   برزیل بزرگترین کشور آمریکای جنوبی است. اما بخش زیادی از برزیل توسعه نیافته است. تقریبا در همه شهرها فاصله طبقاتی زیادی بین مردم وجود دارد. این شکاف بزرگ واقعا تکان دهنده است.   مزارع وسیعی در برزیل وجود دارد. مزارع بیش از ۲۰۰۰۰ هکتار هستند.   بسیاری از مردم برزیل به خصوص در جنوب این کشور ریشه آلمانی و ایتالیایی دارند. true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۰۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه پرسپولیس بعد از انتخاب اوسمار ویرا به‌عنوان جاشنین یحیی گل‌محمدی از علمکرد این مربی برزیلی رضایت دارد و رضا درویش مدیرعامل باشگاه، به دنبال تمدید قرارداد این مربی بوده و مذاکرات خود را با اوسمار آغاز کرده‌ است.

این در شرایطی‌ست که در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ، قرارداد چند تن از بازیکنان که مهره‌های کلیدی این تیم نیز محسوب می‌شوند به اتمام خواهد رسید. تمدید قرارداد با این بازیکنان یکی از مهم‌ترین و چالش‌های مدیریت باشگاه خواهد بود که تبدیل به دغدغه هواداران در این روزها نیز شده است.

مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، سعیدصادقی، سروش رفیعی، مسعود ریگی، وحدت هنانوف، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی؛ ۱۱ بازیکنی هستند که قراردادشان با پرسپولیس در پایان فصل تمام خواهد شد و باشگاه برای حفظ بازیکنان خود هر چه سریعتر باید اقدام کند.

با این حال، اولویت نخست باشگاه پرسپولیس تمدید قراداد اوسمار است و بعد از توافق با این مربی و تمدید قرارداد وی، باشگاه با توجه به درخواست ویرا در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان و همچنین جذب بازیکنان مورد نظر او اقدام خواهد کرد. بدین ترتیب باشگاه ابتدا قصد دارد تا با اوسمار برای تمدید قرارداد به جمع‌بندی برسد و بعد از آن به سراغ تمدید قرارداد بازیکنان برود. هرچند گفته می‌شود این مربی برزیلی خواستار حفظ تمامی بازیکنان است.

کد خبر 846716 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران اوسمار ویرا باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • رازهای جالبی از تایتانیک که شاید هرگز درباره‌اش نشنیده باشید (فیلم)
  • مصاحبه آتشین آرون بروکس؛ حمله به تیلور؟ ایرانی‌ها از آمدن به اینستاگرام من خودداری کنند!
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • عکس‌| نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • ببینید | روایت جالب اوسمار ویرا درباره دروازه‌بان برزیلی باشگاه لیورپول!
  • اوسمار ویرا: مسی یا رونالدو؟ مسی؛ رونالدوی اصلی، رونالدوی برزیلی است!
  • برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس