Web Analytics Made Easy - Statcounter

​قدس انلاین : سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی از ورود 2 میلیون و ۵۶۳ هزار و ۳۲۵ نفر همزمان با دهه کرامت به‌مشهد مقدس خبر داد.

مهدی فروزان از ورود 2 میلیون و ۵۶۳ هزار و ۳۲۵ نفر همزمان با دهه کرامت به‌مشهد مقدس خبر داد و گفت: این آمار مربوط به‌بازه زمانی 23 تا 31 تیر ماه سال جاری است.

​سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی افزود: از این تعداد، 273 هزار و 792 نفر از طریق حمل‌ونقل جاده‌ای به‌مشهد مقدس مشرف شده‌اند و آمار ورودی زائران از طریق حمل‌ونقل ریلی در مدار زمان مذکور نیز 16 هزار و دو نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: 130 هزار و 128 نفر زائر هم از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد مقدس توفیق تشرف یافته‌اند. 

فروزان، آمار زائرانی که با وسائط نقلیه شخصی به‌مشهد الرضا (ع) سفر کرده اند را یک میلیون و 999 هزار و 403 نفر اعلام کرد و گفت: این آمار در مقایسه با سال گذشته، 4.1 درصد رشد داشته است.  

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جشن های دهه کرامت دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۰۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز چهارشنبه پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس از طریق فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید قاسم سلیمانی با پرواز هواپیمایی ایران ایر وارد اهواز شد.

در مراسم استقبال از این شهیدان خانواده معظم شهدا، فرماندهان انتظامی و مسئولان استان خوزستان حضور داشتند.

کد خبر 6094177

دیگر خبرها

  • ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز
  • آماده‌باش خوزستان همزمان با ورود احتمالی بارش‌های سیل‌آسا
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • شعار دهه کرامت امسال اعلام شد