Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از راه‌اندازی پایگاه سلامت اجتماعی در تمام نقاط حاشیه‌ای شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا دکتر امید قادری در حاشیه افتتاح پایگاه سلامت اجتماعی شهرک سجادیه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این پایگاه، بیست و ششمین پایگاه سلامت اجتماعی در سطح استان است، گفت: پایگاه سلامت اجتماعی مکانی است که مردم می‌توانند برای دریافت راهنمایی، گرفتن اطلاعات یا خدمات اولیه در ارتباط با مسائل اجتماعی، فردی، حقوقی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به آنجا مراجعه کنند.

وی افزود: مراجعه کنندگان به پایگاه سلامت اجتماعی گروه‌های اجتماعی هستند که خدماتی معین و مرتبط با نیازهای خود دریافت می کنند و این خدمات شامل خدمات مشورتی و مددکاری، خدمات حقوقی، قضائی و انتظامی، خدمات اجتماعی و نیز خدمات آموزشی و اطلاع رسانی است.

قادری یادآور شد: پایگاه سلامت اجتماعی یک مکان اداری نیست، بلکه مرکزی برای حضور اجتماعی و ملاقات مردم و جایی برای تبادل نظر و برنامه ریزی برای منطقه و محله و مشارکت در بهبود امور است.

وی افزود: مردم می توانند با حضور در پایگاه سلامت اجتماعی با یکدیگر گفت و گو کرده و اوقاتی را در آنجا بگذرانند و این موضوع خود می تواند منجر به افزایش کارایی پایگاه شود.

قادری هدف از تاسیس پایگاه‌های سلامت اجتماعی را پیشگیری از آسیب های اجتماعی، شناسایی آسیب‌های محلی، برگزاری مراسم محله محور به منظور ارتباط نزدیک مردم و مسئولین و مداخلات تخصصی در آسیب‌های محله عنوان کرد.

وی با اشاره به افتتاح پایگاه سلامت اجتماعی در تمام نقاط حاشیه شهر کرمانشاه گفت: تنها محله آقاجان باقی مانده که با راه اندازی پایگاه در این محله تمام محلات حاشیه شهر کرمانشاه صاحب پایگاه سلامت اجتماعی می شوند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به افزایش آسیب‌های اجتماعی در سالهای گذشته، گفت: خوشبختانه از سه سال پیش برنامه ریزی‌های مختلفی در حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی در کشور انجام شد و مقام معظم رهبری شخصا در این حوزه ورود پیدا کردند.

قادری تصریح کرد: از سه سال پیش و با شروع این برنامه‌ها تحول بزرگی را در بحث آسیب‌های اجتماعی کشور شاهد بوده ایم و سازمان بهزیستی نیز به عنوان یک دستگاه تخصصی در بحث مداخلات در آسیب‌های اجتماعی ورود کرده و خوشبختانه در سه سال اخیر بیشتر آسیب‌های اجتماعی در استان سیر کاهشی به خود گرفته‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۰۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه

رضا تحویلیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دولت طرح‌های تشویقی خوبی را برای زوج‌ها در جهت فرزندآوری و جوانی جمعیت در نظر گرفته است، اظهار کرد: یکی از این طرح‌ها، زیر پوشش بیمه‌ای قرار دادن کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری طرح پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان توسط بیمه سلامت اجرا شده و خدمات و هزینه‌های درمانی ارائه شده به این کودکان در تمام مراکز دولتی رایگان است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: طرح رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان تا سن هفت سالگی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در هیأت دولت تصویب و پایان سال گذشته به بیمه‌های پایه ابلاغ شد.

تحویلیان تاکید کرد: از ابتدای سال جاری بیمه سلامت ۱۰۰ درصد هزینه خدمات سرپایی و بستری برای این کودکان را در مراکز دولتی دانشگاهی پرداخت می‌کند.

کد خبر 6088321

دیگر خبرها

  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای محله کهنه دژ در سمنان
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش