Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@15:12:00 GMT

شب شعر رضوی با موسیقی سنتی در تایباد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۳۰۸۷۵

شب شعر رضوی با موسیقی سنتی در تایباد برگزار شد

قدس انلاین : به مناسبت میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت علی بن موسی الرضا(ع) شب شعر رضوی با موسیقی اصیل تایبادی در این شهرستان مرزی برگزار شد.

شامگاه دوشنبه اول مردادماه به مناسبت سالروز ولادت امام رضا(ع) شب شعری با محوریت این امام رحمت و مهربانی با حضور امام جمعه اهل سنت، شاعران و هنردوستان در سالن شهید آوینی این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
امامان، زنده کننده سنت و سیره پیامبر(ص) هستند امام جمعه اهل سنت تایباد در این مراسم گفت: امامان زنده کننده سنت و سیره پیامبر(ص) هستند و شیعه و سنی به آنان ارادت دارند. مولوی غلام‌نبی توکلی در ادامه افزود: اگر بخواهیم در مسیر رسول خدا(ص) حرکت کنیم و به درک واقعی از مدینه و زیارت خانه خدا در مکه برسیم باید به زیارت امام رضا(ع) برویم و این مهم برای هیچ مذهبی قابل انکار نیست. همه مسلمانان می‌دانند که اسلام ناب محمدی از طریق امامان به ما رسیده است. وی اظهار کرد: هرجا نام پیامبر(ص) برده شود بی‌درنگ نام اهل بیت(ع) و آل و اصحاب محمد(ص) زنده می‌گردد همانگونه که در ذکر صلوات آمده است. لازم به ذکر است، استاد عبدالکریم گزیکی نژاد و استاد غلامرسول پرندآور مهمان ویژه این مراسم بودند و اشعاری در وصف مقام امام مهربانی‌ها علی بن موسی الرضا(ع) به سبک موسیقی اصیل تایبادی اجرا کردند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شب شعر شب شعر رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۰۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نخستین جشنواره غذای سنتی در شهر مریانج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این جشنواره که به همت شورای اسلامی شهر، شهرداری و اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری برگزار شد، ۴۰ شرکت کننده محصولات خانگی خود را ارایه دادند.

غذا‌های ارائه شده در این جشنواره شامل غذای سنتی و محلی، فست فود خانگی و شیرینی بود.

در حاشیه این جشنواره، مسابقه نقاشی هم برای کودکان برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • قدردانی از هنرمندان در یک پایگاه مهم موسیقی/ خاطراتی که زنده شد
  • برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در چهارمحال و بختیاری
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • (ویدئو) روایت زنده‌یاد ناصر چشم‌آذر از ساخت موسیقی متن فیلم «ای ایران»
  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • برپایی نخستین جشنواره غذای سنتی در شهر مریانج
  • یوروویژن ۲۰۲۴ زیر سایه تهدیدات تروریستی؛ همه آنچه باید درباره بزرگترین رویداد موسیقی زنده جهان دانست
  • ترویج ازدواج شرعی احیای سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) است