Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-02@14:03:16 GMT

کوچکترین پهپاد دوربین‌دار دنیا

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۳۰۹۰۰

کوچکترین پهپاد دوربین‌دار دنیا

امروزه بازار توسعه پهپاد‌ها بسیار گرم است و مهندسان و محققان، هر روزه جنبه متفاوتی از این فناوری را توسعه می‌دهند. به طوریکه اکنون انواع و اقسام پهپاد‌ها با قابلیت‌های مختلف توسعه یافته‌اند.

اما اگر شما به دنبال یک میکروپهپاد هستید که چابکی بی‌نظیر و قابلیت ضبط تصاویر را به صورت زنده دارد، با این پهپاد جدید که کوچکترین پهپاد دنیا محسوب می‌شود، به خواسته‌تان خواهید رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پهپاد دوربین‌دار SKEYE Nano ۲ کوچکترین پهپاد در جهان است که قیمت به‌صرفه‌ای نیز دارد. شما اکنون به علت تخفیف ۵۰ درصدی این کالا، با صرف ۲۹ دلار می‌توانید صاحب آن شوید.

کوچک بودن این پهپاد را نباید به حساب ضعیف بودن آن گذاشت و اندازه کوچک آن نباید شما را فریب دهد. چرا که این پهپاد ۴ سانتیمتری با وزن تنها ۱۷ گرم، قابلیت حمل یک دوربین قدرتمند HD را دارد که تصاویر با کیفیت را در زمان واقعی حتی از مکان‌های با دسترسی سخت به طور مستقیم به گوشی هوشمند شما ارسال می‌کند.  

با توجه به قابلیت تنظیم حساسیت ژیروسکوپ و سیستم کنترل پرواز ۶ محوره، نباید نگران تار شدن عکس‌ها و فیلم‌ها یا کنترل پهپاد در طول پرواز باشید.

شما حتی می‌توانید ریموت این پهپاد را کنار بگذارید و از گوشی هوشمند خود برای هدایت آن استفاده کنید.

این پهپاد بدون نیاز به آموزش، به راحتی قابل هدایت است و شما می‌توانید با اجرای طیف گسترده‌ای از چرخش‌های آکروباتیک در هوا، حتی در حالی که در حال ضبط تصویر هستید، دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید.  

شما حتی می‌توانید با توجه به تعبیه یک سری از چراغ‌های LED، از پرواز‌های شبانه لذت ببرید.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۰۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قابلیت قدیمی تلگرام به اسنپ‌چت رسید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شرکت آمریکایی اسنپ قابلیت ویرایش پیام‌ها را به پلتفرم اسنپ‌چت اضافه می‌کند. اسنپ می‌گوید این ویژگی «به‌زودی» منتشر می‌شود و در ابتدا دردسترس مشترکین اسنپ‌چت پلاس قرار خواهد گرفت.

براساس گزارش زومیت، به‌لطف قابلیت جدید، کاربران اسنپ‌چت می‌توانند در یک بازه‌ی پنج‌دقیقه‌ای پیام خود را بازنویسی کنند، اشتباهات تایپی را برطرف کنند یا چت‌های خود را ویرایش کنند. پیام‌هایی که ویرایش شده‌اند دارای برچسبی هستند که نشان می‌دهد متن تغییر کرده است.

اسنپ نگفت که چه زمانی ویژگی ویرایش پیام‌ها را برای تمام کاربرانش دردسترس قرار می‌دهد. این شرکت اغلب ویژگی‌های جدید را ابتدا به سرویس اشتراکی خود می‌آورد. اسنپ هفته‌ی گذشته اعلام کرد که اسنپ‌چت پلاس با هزینه‌ی ۳٫۹۹ دلار در ماه به ۹ میلیون مشترک رسیده است.

اسنپ چندین ویژگی دیگر را نیز به اسنپ‌چت اضافه می‌کند؛ از جمله واکنش‌های ایموجی به‌روزشده، امکان استفاده از دستیار هوش مصنوعی My AI برای تنظیم یادآورها و استفاده از لباس‌های تولیدشده توسط هوش مصنوعی برای بیت‌موجی.

اسنپ‌چت اخیراً فیلتر عکس هوش مصنوعی جدیدی را به نمایش گذاشته است که عکس‌های سلفی را به عکس‌هایی با مضمون دهه‌ی ۱۹۹۰ تبدیل می‌کند.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902113

دیگر خبرها

  • قابلیت قدیمی تلگرام به اسنپ‌چت رسید!
  • قابلیت جدید واتساپ که حتی تلگرام هم آن را ندارد!
  • فلومتر التراسونیک کانال باز چیست؟
  • (تصاویر) کوچکترین مدرسه دنیا
  • رونمایی از پهپاد چینی در بغداد؛ رقابت پکن و واشنگتن در منطقه
  • عکس | غریق نجاتی که به سمت شما پرواز می کند
  • اختلال آلارم کاربران آیفون را کلافه کرد
  • غریق‌نجاتی که به سمت شما پرواز می‌کند
  • ویژگی پالت پلاستیکی استاندارد چیست ؟
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی