Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو نمایش رادیویی به مناسبت ولادت با سعادت امام رضا(ع) از رادیو نمایش پخش می‌شود که هنرمندانی همچون ایوب آقاخانی، صفا آقاجانی و محمد عمرانی در آن‌‌ها به ایفای نقش می‌پردازند. ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، نمایش رادیویی «چشمه امید» نوشته مریم گودرزی چهارشنبه سوم مرداد ماه از رادیو نمایش پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایش هنرمندانی چون شهین نجف‌زاده، شیما جان قربان، ایوب آقاخانی، مونا صفی، معصومه عزیزمحمدی، محمدرضا علی، امیر فرحان‌نیا حضور دارند و مهرداد مهماندوست کارگردان این نمایش رادیویی است.

برپایه این گزارش، «چشمه امید» به تهیه کنندگی: محمد مهاجر، صدابرداری: پیروز صدرایی، افکتوری: نرگس موسی پور چهارشنبه سوم مرداد ماه ساعت 18:15 از رادیو نمایش پخش می شود.

نمایش رادیویی ماجرای سیدمرتضی پرده‌خوان

نمایش «آخرین پرده خوانی» را محمد پورحسن نوشته و در خلاصه داستان آن آمده است: سید مرتضی پرده خوان خودش را در زیرزمین خانه‌اش حبس کرده و در خیالش با خاطرات همسرش شوکت روزگار می‌گذراند او همه جا اعلام کرده که آخرین پرده خوانی اش را در روز ولادت امام رضا (ع) برگزار می‌کند.

صفا آقاجانی، محمد عمرانی، مهین فرد نوا، مجید حمزه، شیوا رفیعیان، عرفان ابراهیمی، مهرداد عشقیان، محمدرضا علی، شیما جان قربان و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند و محمد پورحسن کارگردانی آن را برعهده دارد.

برپایه این گزارش، این نمایش به تهیه کنندگی: فرشاد آذر نیا، صدابرداری: علی حاجی نوروزی و افکتوری: نرگس موسی پور فردا ساعت 15:15 از رادیو نمایش پخش می‌شود.

انتهای پیام/

R1515/P1439/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط امام رضا (ع) رسانه ملی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام رضا ع رسانه ملی امام رضا ع رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۱۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محمد پورجعفری» یک نمایش جنایی به صحنه می‌برد

به گزارش خبرنگار مهر، تله موش شاخص ترین اثر آگاتا کریستی نویسنده انگلیسی داستان‌های جنایی و ادبیات کارآگاهی می‌باشد، این اثر برای اولین بار در ۲۵ نوامبر ۱۹۵۲ در لندن به روی صحنه رفت و از آن تاریخ تا زمان حاضر و در طول بیش از ۵۰ سال همیشه بر روی صحنه بوده است، این بار در رشت به روی صحنه می‌رود.

کارگردانی این اثر را «محمد پور جعفری» از کارگردانان خوشنام استان برعهده دارد که بیش از این آثار زیادی از جمله الیورتویست، عشق لرزه، حساب پرداخت نمیشه، یک عاشقانه آرام و… را به روی صحنه برده است.

این اثر اولین ترجمه مبینا علیجانی از هنرمندان گروه تئاتر چیستا می‌باشد.

اشکان نیک روش، عرفان اقبالی، فرزاد عبادتی، بهناز پارسا، نگین فلاح، پونه پور قربان، ارسلان حاجتی، رضا شاهرودی در این تئاتر به ایفای نقش خواهند پرداخت. آهنگسازی کار برعهده هومن خوش فطرت می‌باشد.

تله موش از تاریخ ۱۸ الی ۳۰ اردبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰ در تماشاخانه نارون رشت به روی صحنه خواهد رفت.

کد خبر 6097231

دیگر خبرها

  • ابراهیم پشت‌کوهی با «مکبث زار» به آلمان می‌رود
  • «محمد پورجعفری» یک نمایش جنایی به صحنه می‌برد
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود
  • دنیا باید منتظر کسی که پول دارد بماند!/ کشتن انسان‌ها بدون ترس
  • چپ‌پاهای آماده در خدمت تیم مورایس! (عکس)
  • نفرین محمد پنجعلی پشت سر دو کاپیتان پرسپولیس!
  • چهارپایه خوانی شهادت امام صادق (ع) در ده زیار
  • کتابخانه‌ای به گستره صدا
  • کتابخانه ای به گستره صدا
  • «طاووس خانم و ازدواج‌هایش» روی صحنه می‌رود