Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@17:08:07 GMT

جزییات باند قاچاق دختران به اسرائیل

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۳۱۲۲۱

حوادث رکنا: شهروند ۵۷ ساله اسرائیلی با راه‌اندازی باندی در مینسک، اقدام به اغفال دختران در بلاروس و انتقال آنان به اسرائیل می‌کرد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، به گفته وزارت کشور بلاروس تا کنون شش نفر در ارتباط با این گروه تبهکار دستگیر شده‌اند و تحقیقات دراین خصوص ادامه دارد.

پلیس بلاروس نیز دراین باره گفت: قربانیان این پرونده جنایی عمدتا دختران جوانی هستند که از شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های دوست یابی شناسایی شده‌اند، به آنان پیشنهاد ازدواج با شهروندان خارجی و یا کار با درآمد بالا در خارج از کشور شده و واسطه‌های این باند، با تهیه بلیط هواپیما زمینه خروج آنان را فراهم کرده‌اند؛ اما قربانیان سپس به باندهای مافیایی فحشا در اسرائیل تحویل داده شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس بلاروس احتمال می‌دهد که قربانیان دیگری از دختران جوان روسیه و اوکراین به وسیله این گروه قاچاقچیان انسان به اسرائیل فرستاده شده باشند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

خورده شدن جسد یک انسان توسط حیوانات در تهران

هجوم صدها مار به خانه های اصفهانی ها !

راز جسد سر بریده دختر جوان در نزدیکی علی آباد

دختر 13 ساله که شاهد قتل مادربزرگش بود سر خود را از دست داد + عکس

آزار شوم یک زن جوان از سوی کمدین معروف سینما و تلویزیون

تجاوز 6 مرد به زن جوان / شوهرم پول گرفت و آنان را به اتاق خوابم فرستاد

وقتی از پدرام باردار شدم پدرم مجبور شد با ازدواجمان موافقت کند!

تجاوز به دختر دانشجو در خلوتگاه شیطانی دوست پسر بی رحم

پرسه زنی رئیس شورا در خانه های فساد لو رفت! + تصویر

درخواست کمک پدر طاها برای نجات زندگی پسر 2 ماهه اش + عکس

قتل رفیق در بزم مستانه در انتهای مجیدیه+ عکس

فیلم هنگام جزغاله شدن مرد جوان در خیابان/ او به کابل فشار قوی دست زد! /16+

همسر داوطلب مجلس شورای اسلامی اسرائیلی بود! + تصویر

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت حوادث Accidents جنایی بلیط هواپیما اخبار حوادث بلاروس شهروند باند اغفال دختران قاچاق دختران عکس فیلم جوان ایران کودک تهدید تهران دختر زندگی پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۱۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان

ایسنا/کردستان جانشین فرمانده انتظامی کردستان، از انهدام هشت باند و تشکیل سه هزار و ۹۴۶ پرونده طی سال گذشته در راستای مبارزه با مواد مخدر در استان خبر داد.

سردار لطف‌الله دارابی امروز پنجشنبه(۱۲ اردیبهشت) در جلسه شورای مواد مخدر کردستان اظهار کرد: سال گذشته هزار و ۲۶۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و سه هزار و ۸۶۱ نفر در این رابطه دستگیر، هشت باند منهدم و سه هزار و ۹۴۶ پرونده تشکیل شد.

وی آمار کشفیات مواد مخدر در سال جاری را ۱۹۸ کیلوگرم اعلام کرد و افزود: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد بیشتر است.

جانشین فرمانده انتظامی کردستان، اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۷۶ معتاد متجاهر در استان جمع آوری و تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شدند که ۲۲ نفر آنان سابقه سرقت داشتند.

وی با بیان اینکه از این ۲۷۶ معتاد متجاهر، ۱۰۰ نفر نیز سابقه تکرار نگهداری در کمپ دارند، اظهار کرد: سال گذشته نیز ۲ هزار و ۵۶ معتاد متجاهر در استان جمع آوری و تحویل کمپ ها شدند.

سردار دارابی از توقیف ۱۵۹ دستگاه متخلف در رابطه با قاچاق در سال گذشته خبر داد و گفت: امسال نیز تاکنون ۵۲۳ نفر در بحث توزیع مواد مخدر دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۹ درصد افزایش نشان می دهد.

وی به دستگیری ۷ قاچاقچی مواد مخدر در سال گذشته با ۴۶ درصد کاهش اشاره کرد و افزود: امسال هم ۱۲۴ خرده فرش مواد مخدر دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتطامی کردستان یادآور شد: نبود کمپ ماده ۱۶ در سقز باعث نارضایتی مردم شده و امیدواریم اقدامی برای احداث این کمپ در شهرستان انجام شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • پادشاهی در تهران که دستورات عجیب صادر می کرد | گفت و گو با پادشاه عجیب را از دست ندهید
  • پادشاهی که دستورات عجیب صادر می کرد | گفت و گو با پادشاه عجیب را از دست ندهید
  • همه دعوتند؛ مراسم «ستاره‌های دختران کُرد زمین» در سنندج
  • سبک زندگی ایرانی اسلامی باید ترویج شود/لزوم معرفی دختران موفق کرد
  • ۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است
  • سریال «ماه شرف خانم» در سیمای مرکز کردستان تولید می‌شود
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • رمزگشایی از محرومیت ورزشی روسیه/ نوبت اسرائیل هم می رسد؟