Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان لزوم همفکری و همراهی بسیج اساتید دانشگاه‌ها با بسیج اساتید حوزه‌های علمیه، خواستار ایجاد جبهه‌ای هماهنگ، حقیقی و واقعی بین دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز علمی حوزوی برای کمک به مردم و وحدت حوزه و دانشگاه در کشور شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام حاجی صادقی در دیدار رئیس و معاونان سازمان بسیج اساتید کشور گفت: دشمنان ایران اذهان و قلوب را مورد هدف قرار داده‌اند، نیروهای مؤمن و انقلابی و همچنین بسیج اساتید که از استقلال سازمانی برخوردار است در کنار بصیرت، شجاعت در اقدام داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توجه استادان بسیجی به حل مشکلات کشور از نقاط قوت اصلی روند تحولی سازمان بسیج اساتید است، زیرا در شرایط کنونی کشور، ابتکار عمل و ابداعات در کمک به رفع مشکلات مردم باید مورد توجه جدّی دلسوزان قرار گیرد، اگر علم به صحنه اداره کشور وارد شود، عمل کارگزاران عالمانه خواهد شد و اگر عمل عالمانه شود کارآمدی حاصل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تأکید بر تربیت نیروهای مؤثر و کادرسازی توسط بسیج اساتید و نیز ضرورت داشتن شجاعت، صراحت، قاطعیت و حضور به موقع در صحنه از سوی استادان بسیجی تصریح کرد: در برابر جبهه استکبار که طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب دارای ویژگی‌هایی همچون عظمت، وسعت، نامتجانس بودن و برخورداری از قدرت بالای تبلیغات و رسانه است باید با تنوع، انگیزه، ابتکار و برنامه هدایت شده به مقابله با آنها رفت.

حاجی‌صادقی با تمجید از راه‌اندازی اندیشکده‌های راهبردی توسط بسیج اساتید گفت: اندیشکده‌های راهبردی در راستای رسیدن به عملِ عالمانه است. دشمن در شرایط فعلی گرایش‌ها و بینش‌ها را نشانه رفته و با کمک ابزارهای جنگ روانی چنین وانمود می‌کند که تئوری حکومت دینی ناکارآمد است، امّا بسیج استادان که حاوی بصیرت‌اند باید با شرح استعداد و ظرفیت‌های معرفتی و کارکردی اسلام ناب محمدی(ص)، قرآن کریم و معارف انقلاب اسلامی قدرت نرم جبهه انقلاب را برای کمک به رفع مشکلات کشور به صحنه آورد.

وی با بیان این نکته که بسیج اساتید با نوآوری‌های خود در این مسیر باید امامت دیگر اقشار بسیج را عهده‌دار و پرچمدار علم نافع باشد افزود: توانمندی‌های استادان و جوانان ایرانی بسیار بالاست و با داشتن چنین ظرفیتی، می‌توانیم کارهای بزرگی را در کشور انجام داده و تحولات شگرفی در دنیا به‌وجود آوریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان ضمن بیان لزوم همفکری و همراهی بسیج اساتید دانشگاه‌ها با بسیج اساتید حوزه‌های علمیه، خواستار ایجاد جبهه‌ای هماهنگ، حقیقی و واقعی بین دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز علمی حوزوی برای کمک به مردم و وحدت حوزه و دانشگاه در کشور شد.

بسیج اساتید کشور با تمام توان خود در خدمت مردم، نظام و انقلاب اسلامی است

مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور و معاونین سازمان از روند کارهای انجام شده به ارائه گزارش و طرح مباحث پرداختند.

زارعی در بخشی از گزارش خود ضمن ابراز خوشحالی از اینکه تصریح رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دیدار رمضانی خود با دانشگاهیان بر ضرورت ورود دانشگاه به نظام مسائل، مشکلات و چالش‌های کشور تاکید کره است، گفت: این موضوع نشان از این دارد که استادان بسیجی در دوره جدید و تحولی خود، رویکرد درستی را نشانه‌گذاری کرده‌اند از این رو سازمان بسیج اساتید کشور با دراختیار داشتن 35 هزار استاد بسیجی در دانشگاه‌ها، با تمام توان خود در خدمت مردم، نظام و انقلاب اسلامی خواهد بود و در این راستا با تشکیل هسته‌های علمی مسأله‌یاب و اندیشکده‌های حل‌ا‌لمسائلی در پایتخت و استان‌ها وارد فاز اقدام شده است.

رئیس سازمان بسیج اساتید همچنین با تأکید بر اینکه استادان متعهد دانشگاه تصمیم گرفته‌اند تا با تمام توان برای خدمت به ایرانیان وارد صحنه شوند، گفت: اخیراً نیز بسته سیاستی بسیج استادان کشور در حوزه اقتصاد به همراه بیانیه اجتماعی و سیاسی به دولت محترم ارائه شده است. ضمن اینکه در مواردی که لازم باشد بسیج اساتید به کارگزاران کشور از موضع علم تذکر و اخطارهای لازم را خواهد داد تا تصمیمات نادرستی در سطح مدیریت کشور اتخاذ نگردد. از این رو سیاست ما در برابر دولت و کارگزاران کشور، همراهیِ انتقادی و همکاری نقادانه خواهد بود.

انتهای پیام/400

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۱۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان عیسی بابائی در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان، گفت: رویکرد کمیته امداد به سمت توانمندسازی، خودکفایی، اشتغال، درآمد با ثبات و پایدار است ، تا عزت و کرامت خانواده ها حفظ شود .

بابائی با اشاره به تفاهم نامه ایجاد مراکز نیکوکاری در دانشگاه آزاد اسلامی ، ادامه داد: با توجه به ماموریت های مهم کمیته امداد در بحث مسکن، اشتغال، بهداشت و درمان و مسائل فرهنگی ، همکاری و تعامل مراکز دانشگاهی ، علمی و پژوهشی بویژه دانشگاه آزاد اسلامی از طریق ایجاد مراکز نیکوکاری ،اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان ، نگاه پژوهش محور را در این حوزه بسیار مهم خواند و افزود: «دانشگاه‌ها می‌توانند با ابزار علمی و پژوهشی و شناسایی نقاط ضعف و قوت ما را در ارتقا و رسیدن به توسعه پایدار یاری کنند.

وی با اشاره به ۸۱۰۰ فرصت شغلی ایجاد شده در سال گذشته ، تصریح کرد: مواردی مثل آموزش، توانمندسازی، مهارت افزایی، بازاریابی در دستور کار کمیته امداد قرار گرفته است و در این زمینه از هر ایده‌ای که بتواند مددجویان کمیته امداد را به سمت درآمد پایدار و مکفی هدایت کند، استقبال می‌کنیم.

بابائی حمایت از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دکتری را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) خواند و یادآور شد: در این حوزه نیز ما آمادگی داریم تا از دانشجویانی که بتوانند با بررسی وضعیت فقر و کمک به بالا بردن وضعیت معیشتی، کارآفرینی و... این عزیزان دخیل باشند، حمایت لازم را انجام دهیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان نیز ضمن تشکر از فعالیت های موثر کمیته امداد ،گفت: «این دانشگاه با کادر هیات علمی مجرب، فارغ التحصیلان کارآزموده و دانشجویانی پویا و نوآور آمادگی دارد تا در حوزه‌های علمی و پژوهشی کمیته امداد امام خمینی (ره) را یاری کند.

سید علی طاهری با اشاره به شعار سال ،افزود:  همه ما وظیفه داریم تا در جهت بالندگی کشور عزیزمان ایران گام‌های استواری برداریم و در تعلیم و تربیت نسل جوان بویژه ولینعمتان جامعه اسلامی در راستای افزایش مهارت های کسب و کار با همت و قدرتی مضاعف  رو به جلو حرکت کنیم.

گفتنی است : مقرر شد این جلسات به طور مستمر و با هماهنگی‌های معاونت‌های ذیربط با یکدیگر برگزار شود و ماحصل آن در نشست‌های بعدی مورد گفت‌وگو و تبادل نظر قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • زلفی گل: انتخاب استادان نمونه در راستای تحقق مرجعیت علمی است
  • قدرت پایدار در جامعه فقط با علم ایجاد نمی‌شود
  • لزوم ترویج و بهره مندی از آثار استاد مطهری در مراکز علمی و فرهنگی
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی سبزوار در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود