Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ امیرهوشنگ امیری رئیس کلانتری ۱۱۳ بازار اظهار کرد: روز ۱۵ تیرماه بود که ماموران تجسس کلانتری در جریان حضور 4 مرد مشکوک در یک طلافروشی در محدوده بازار قرار گرفتند.

وی افزود: فرد تماس گیرنده که مردی طلافروش بود، مدعی شد در حال فروش طلا به 4 مرد که قصد خرید 180 میلیون تومان طلا از او را داشتند، مشکوک می‌شود و وقتی از مرجع صادر کننده کارت عابربانک استعلام می‌گیرد، متوجه می‌شود که کارت عابر سرقتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ امیری در ادامه گفت: ماموران تجسس کلانتری ۱۱۳ بازار پس از دریافت گزارش وارد عمل شده و به طلافروشی مراجعه می‌کنند که در آنجا 3 تن از متهمان را دستگیر می‌کنند.

رئیس کلانتری ۱۱۳ بازار گفت: یک نفر از افراد دستگیر شده پس از بازداشت مدعی می‌شود که رئیس باند متواری شده است و فرد اصلی همان کسی است که کارت جعلی را از نمونه اصلی آن که از تبریز سرقت کرده بود، دزدیده است و طی عملیاتی پیچیده این کارت جعلی را شارژ می‌کرد تا بتواند با استفاده از آن به پولشویی‌های چند ۱۰۰ میلیونی دست بزند.

بیشتر بخوانید:هنگام خرید، رمز کارت بانکی را خودتان وارد کنید/ پای عابربانک به بهانه برنده شدن در قرعه کشی نروید

وی ادامه داد: متهم همچنین مدعی شد در یک بار خرید با استفاده از این عابربانک ۳۶۰ میلیون تومان خرید کرده‌اند و در خرید بعدی قرار بود ۱۸۰ میلیون تومان جنس بخرند که به دام ماموران افتادند.

سرهنگ امیری در پایان افزود: در بررسی‌های به دست آمده مشخص شد کارت عابربانک استفاده شده در طلافروشی از ناحیه پلیس فتای تبریز مورد شکایت قرار گرفته و شاکی در آن پرونده مدعی بود فردی کارت عابربانکش را دزدیده است و با اینکه او کارت را سوزانده با احتمال کلاهبرداری از سارق کارتش شکایت دارد، متهمان نیز مدعی شدند که سردسته باند در هر خرید با کارت عابربانک به آن‌ها ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان پول به عنوان حقوق پرداخت می‌کرد.

وی افزود: متهمان با قرار وثیقه سنگین بازداشت و روانه زندان شدند و پرونده برای بازداشت متهم اصلی همچنان در جریان است.

 

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۱۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت بلینکن درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو و ادعای دموکراسی در آمریکا

 آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده، روز جمعه به وقت محلی مدعی شد تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا به دلیل جنگ در غزه نشانه دموکراسی آمریکایی است.

بلینکن در نشستی خبری در چین در پاسخ به سئوالی درباره اعتراضات دانشجویی در آمریکا درباره غزه مدعی شد درک می‌کند که این جنگ «احساسات پرشوری» را برانگیخته است و دولت بایدن تمام تلاش خود را برای توقف جنگ انجام می‌دهد.

بر اساس گزارش رویترز، از شروع اعتراض ها به جنگ اسرائیل در غزه با عنوان «جنبش همبستگی با غزه» از دانشگاه کلمبیای نیویورک آمریکا و سرایت آن به سایر دانشگاههای آمریکا حدود ۵۵۰ نفر دستگیر شده اند.

وزیر خارجه دولت بایدن گفت: «در کشور ما، این یکی از ویژگی‌های بارز دموکراسی است که شهروندان می‌توانند دیدگاه‌ها، نگرانی‌ها و خشم خود را در هر زمانی که بخواهند ابراز کنند و به باور من این تجلی قدرت کشور و قدرت دموکراسی است.»

بلینکن در عین حال از اینکه در این تجمعات، دانشجویان به جنبش حماس اعتراض نکرده اند، به آنان انتقاد کرد و گفت که در این اعتراض ها «آن چنان در مورد حماس سکوت شده است که گویی حتی بخشی از ماجرا نیست.»

وزیر خارجه آمریکا همچنین در گفتگو با شبکه خبری سی ان ان آمریکا پس از سفر سه روزه به چین در پاسخ به سوالی درباره تظاهرات حامی فلسطین که در روزهای اخیر در دانشگاه‌های آمریکا مدعی دفاع از حق اعتراض آمریکایی‌ها شد و گفت که مواردی وجود داشته است که عبارات واضحی از یهودستیزی وجود داشته است، اما «اعتراضات فی نفسه یهودستیزانه نیستند».

بلینکن گفت: «آنچه که ما نیز می‌بینیم، مردم، جوانان، افراد از طبقات مختلف است که بسیار پرشور هستند و احساسات بسیار قوی درباره (درگیری) دارند.»

او همچنین بر اهمیت چنین بیانی در دموکراسی ها تاکید کرد. او گفت: «در کشور، جامعه و دموکراسی ما، اظهار نظر در مورد آن، هم مناسب است و هم محافظت می‌شود».

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • سیگنال مهم دبی و عربستان به دلار تهران
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • سکوت بلینکن درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو و ادعای دموکراسی در آمریکا
  • مقررات جدید اروپا برای مبارزه با پولشویی