Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@17:29:41 GMT

دانلود؛ دریبل ها و مهارت های متئو کواچیچ در طول دوران حرفه ای اش

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۳۱۶۳۲

‍‍‍‍‍‍

دانلود (45.7MB)

طرفداری - نگاهی داریم به دریبل ها و مهارت های برتر متئو کواچیچ در طول دوران حرفه ای اش تا کنون.

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیویدئواسپانیالالیگارئال مادریددسته‌بندی ویدیو: کلیپ های متنوع (ارسالی کاربران، درخواستی و ...)ویدیواسپانیارئال مادریدبرچسب‌ها: متئو کواچیچمهارت های بازیکنانMateo Kovačić برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر دانلود؛ دریبل ها و مهارت های متئو کواچیچ در طول دوران حرفه ای اشفیفا نامزدهای عنوان بهترین مربی فوتبال بانوان جهان در سال 2018 را معرفی کردگیشه مطبوعات خارجی؛ سه شنبه، 24 جولای 2018دانلود؛ پلی به گذشته - اولین بازی لیونل مسی با شماره 10 برای بارسلونا (2008)وین رونی: منچستر یونایتد نباید مارسیال را از دست بدهد بازیکنان نفت مسجد سلیمان با حضور در هیئت فوتبال قرارداد خود را ثبت کردندغیررسمی؛ مالکوم به بارسلونا پیوستلیست اتلتیکو مادرید برای تور پیش فصل سنگاپور؛ گامیرو هم هستهندبال ساحلی قهرمانی جهان؛ شکست ایران مقابل آرژانتین در گام نخستبارسلونا قصد دارد تا پیش از سوپرکاپ اسپانیا، خرید یک بازیکن دیگر را رسمی کندپیشنهاد فنرباحچه برای جذب آندره آیورسمی؛ ابراهیم صالحی به پارس جنوبی پیوستهری کیول: لیورپول به یک مهاجم کلاس جهانی نیاز دارد؛ هندرسون با بالاتر رفتن سن خود بهتر می شودسید جلال حسینی با پرسپولیس سفید امضا کردغیر رسمی؛ ژائو موتینیو به وولورهمپتون پیوستقرارداد سروش رفیعی با فولاد خوزستان ثبت شدوحید جعفری، رئیس برند آل اشپورت در خاورمیانه: برند بزرگ جهانی بیاورند، ولی نه با این خفت؛ آمادگی همکاری با تیم‌ های ملی را داریمسرجی سمپر به دلیل مصدومیت تور پیش فصل بارسلونا در آمریکا را از دست دادعلیرضا فغانی: چرا نباید من و کمک‌هایم به عنوان برترین داور سال انتخاب شویم؟فتاحی، سرپرست سپاهان: صالحی به پارس جنوبی می رود و بختیار رحمانی جایگزین او می شود بارگذاری مطالب بیشترلیست کاملویژه پیشنهاد بارسلونا برای مالکوم بیش از ۴۱ میلیون یورو است؛ آاس رم عقب نمی‌نشیندغیررسمی؛ مالکوم به بارسلونا پیوستفوری؛ یوونتوس تا ساعاتی دیگر برای بازگشت بونوچی با میلان مذاکره می کندمارادونا این بار به خاویر زانتی حمله کرد: او همه جا هست!فوری؛ بارسلونا می خواهد توافق رسمیِ بوردو و رم بر سر مالکوم را به هم بزند!بوردو زیر توافق رسمی با آ س رم زد! مالکوم همچنان به ایتالیا سفر نکرده استهواداران رم در فرودگاه پایتخت ایتالیا همچنان منتظر ورود مالکوم هستند! (عکس)فوری؛ رای کمیته انضباطی درخصوص سوپرجام اعلام شد؛ استقلال 3 بر 0 بازنده و پرسپولیس قهرمانفوری؛ سومین بسته پیشنهادی بارسلونا برای جذب ویلیان نیز از سوی چلسی رد شدگتوزو: بونوچی خواسته‌اش را به طور واضح اعلام کرده است، تصمیم نهایی با باشگاه استروز سرنوشت ساز در خصوص آینده مالکوم؛ رم از بوردو می خواهد به تعهداتش احترام بگذاردسن مارینوی درونت را بشناس؛ شکست فوتبال ملی آلمان، حتی تلخ تر از جام جهانی 2018ادعای عجیب اسپورت ایتالیا: لئوناردو بونوچی در آستانه بازگشت به یوونتوس قرار دارد!حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی: می‌توانستیم استقلال را حداقل 50 میلیون تومان جریمه کنیم و چند میلیارد خسارت بگیریمحسن زاده، رئیس کمیته انضباطی: می‌توانستیم استقلال را حداقل 50 میلیون تومان جریمه کنیم و چند میلیارد خسارت بگیریم 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۱۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: آموزش و ارتقای مهارت روستائیان از عوامل مهم در تقویت و پایداری توسعه روستایی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، شهرام ملایی‌هزاروندی امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به آموزش مهارت بین روستائیان و عشایر، اظهار داشت: در راستای توسعه، تبیین اهمیت مهارت‌آموزی و توانمندسازی بین روستائیان و عشایر در سال گذشته 4هزار و 288 نفر آموزش‌های مهارتی را فراگرفتند.

وی ادامه داد و افزود: این آموزش ها در قالب  750 هزار و 99 نفرساعت در حرفه هایی  ازقبیل پرورش زنبورعسل، پرورش قارچ خوراکی، پرورش گیاهان دارویی، زعفران‌کاری، سرمه‌دوزی، خیاطی، قالی‌بافی و ... بوده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان  اجرای دوره‌های آموزشی مهارت در روستاها را بر مبنای نیاز بازار کار و با توجه به شرایط اقلیمی هر منطقه دانست و گفت: آموزش و ارتقای مهارت روستاییان از عوامل مهم در تقویت و پایداری توسعه روستایی است.

وی با اشاره به اولویت سازمان آموزش فنی و حرفه ای در آموزش به روستاییان، عشایر و مناطق محروم گفت: اثربخشی و تأثیرگذاری بیشتر آموزش‌های مهارتی، کمک به توسعه اقتصادی، عدالت آموزشی در مناطق روستایی، توانمندسازی زنان روستا، افزایش درآمد و کاهش هزینه‌های خانوار و در نهایت ماندگاری ساکنین در روستاها ازاهداف اجرای آموزش مهارتی دراین مناطق است.

ملایی‌هزاروندی با بیان اینکه آموزش‌های مهارتی در روستاها نیازمند توسعه و تقویت است، گفت:  ارتقای مهارت‌های شغلی و مهارتی در بین روستاییان  وعشایر مطمئناً در جلوگیری از مهاجرت به شهرها نقش مهمی را ایفا می‌کند از این رو دهیاران روستاها می‌توانند در نقش روایتگران وتبیین این حوزه ظاهر شوند و فنی حرفه‌ای را در تحقق اهداف یاری کنند. اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان با 55 مرکز آموزش دولتی و یک هزارو 530 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در راستای توانمندسازی جوانان و مهارت جویان استان فعالیت دارد.

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه‌ای خود رسید
  • یوونتوس - میلان؛ ترکیب رسمی
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی
  • ستاره WWE از ای جی استایلز به عنوان حریف رویایی نام برد
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است