Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- آخرين اخبار فوتبال اروپا را با هم مرور مي کنيم.
به گزارش آريا، بر اساس گزارش هاي منتشر شده از نيوکمپ باشگاه بارسلونا در آستانه حضور مالکوم در باشگاه رم، با ارائه يک پيشنهاد تصميم اين بازيکن را براي حضور در استاديوم المپيکو تغيير داد. قرار بود مالکوم عصر روز دوشنبه قبل از تست پزشکي در باشگاه رم حاضر شود، اما او از هواپيما جا ماند و نتوانست به رم سفر کند؛ اين در حالي است که باشگاه ايتاليايي قبلا اعلام کرده بود با مهاجم برزيلي به توافق نهايي رسيده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه چلسي اخيرا سومين پيشنهاد کاتالان ها را براي جذب ويليان رد کرد. آخرين پيشنهاد کاتالان ها قراردادي با ميزان مبلغ 65 ميليون پوند است. گفته مي شود ويليان با نقل مکان به نيوکمپ مشکلي ندارد و ماندن او در واقع تصميم مائوريزيو ساري سرمربي جديد آبي هاي لندن است و متعاقبا مديران و کادر فني بارسلونا تصميم گرفته اند با توجه به قيمت پايين تر و جوان تر بودن مالکوم، او را به جاي ويليان به خدمت بگيرند.
به گزارش اسکاي اسپورت ايتاليا باشگاه هاي رم و بوردو براي نقل مکان مالکوم به استاديوم المپيکوي رم به توافق نهايي رسيده بودند، در حالي که با در نظر گرفتن پاداش ها مجموعا مبلغي به ميزان 36 ميليون يورو براي جذب مهاجم برزيلي در نظر گرفته شده بود. اين در حالي است که در صفحه اختصاصي باشگاه بوردو در توييتر راجع به اين موضوع مي خوانيم:" باشگاه بوردو به اطلاع مي رساند که براي حضور مالکوم در رم با باشگاه ايتاليايي به توافق نهايي رسيده و تنها امضاهاي رسمي باقي مانده است." از سوي ديگر باشگاه رم هم در رسانه ها اعلام کرد:"باشگاه رم اعلام مي کند که براي خريدن مالکوم با باشگاه بوردو به توافق دست يافته است، در حالي که فقط آزمايشات پزشکي براي نهايي شدن حضور مالکوم در باشگاه رم باقي مانده است."

فصل نقل و انتقالات براي يوونتوس وارد روزهاي حساسي مي شود. مديربرنامه جديد ميرالم پيانيچ به طور مشخصي در تلاش است تا موکلش را از يوونتوس جدا کند. فالي رمضاني، ايجنت جديد ميرالم پيانيچ است و پيش از اين هم گفته شده بود که او با دو باشگاه منچسترسيتي و بارسلونا در ارتباط است. به گزارش مارکو بوويچلي، خبرنگار اسکاي اسپورت، رمضاني امروز در جلسه اش به فابيو پاراتيچي، مدير يوونتوس اعلام کرده که منچسترسيتي آماده است تا براي جذب ميرالم پيانيچ پيشنهاد خود را ارائه کند، از طرفي، يوونتوس در صدد است تا قرارداد پيانيچ را تمديد کند و مذاکرات براي تمديد قرارداد را به زودي آغاز کند، اما در صورت دريافت پيشنهاد 100 ميليون يورويي احتمالاً فروش او را در نظر مي‌گيرد. در ادامه آمده است که رمضاني امروز دوباره درباره وضعيت  انتقال هيگواين به چلسي با پاراتيچي صحبت کرده است، اما حالا آن‌ها ميلان را در مسير به خدمت گرفتن هيگواين به عنوان رقيب پيش رو خواهند داشت.

هامس رودريگز، ستاره کلمبيايي خط هافبک بايرن مونيخ، ابتداي فصل گذشته با قراردادي قرضي راهي مونيخ شد. الان نيمي از قرارداد دو ساله هامس با بايرن طي شده و برخي شايعات خبر از تمايل اين بازيکن به حضور دوباره در رئال مادريد طي تابستان جاري داده اند. با اين حال، اين هافبک 27 ساله ديشب در برنامه اي به نام The Suso Show در تلويزيون کلمبيا حاضر شد و گفت از حضور در بايرن مونيخ راضي است: حس مي کنم باشگاه و طرفداران، خيلي دوستم دارند.  
کارل هاينتس رومنيگه هم در اين باره مصاحبه کرده و احتمال بازگشت او به مادريد را رده کرده است: شرايط قرارداد هامس مشخص است. شايعات مربوط به برگشتش به اسپانيا، حقيقت ندارد. با اطمينان مي توانم بگويم هامس اين فصل هم در بايرن مونيخ بازي خواهد کرد.  

وين روني، ستاره و کاپيتان سابق شياطين سرخ بر اين باور است که منچستر يونايتد نبايد آنتوني مارسيال را از دست بدهند. به گزارش سايت Fourfourtwo، مهاجم 22 ساله و فرانسوي، در سال 2015 و با مبلغ 36 ميليون پوند به منچستر يونايتد پيوست و در 136 باري که به ميدان رفت، 36 بار موفق به گلزني شد. با اين وجود کم استفاده کردن ژوزه مورينيو از وي موجب بروز نارضايتي در اين بازيکن شده است، از اين رو مارسيال اصرار به جدايي دارد. با وجود اينکه رسانه ها  از تيمهاي چلسي، بايرن مونيخ و پي اس جي به عنوان تيمهاي علاقمند به وي نام مي برند، کاپيتان سابق شياطين سرخ، بر اين باور است که منچستريونايتد نبايد او را از دست بدهد .  
وين روني بازيکن فعلي دي سي يونايتد به خبر نگار Talksport گفت : به نظر من مارسيال بازيکن توانا، پخته و خارق العاده اي است و اين بستگي به اين دارد که چگونه قادر باشيد بهترين عملکرد را از او استخراج کنيد. آنطور که من او را ميشناسم، اگر بهترين بازدهي از او را بدست آوريد، او قادر است با بهترين هاي ليگ رقابت کند. شايد شناخت وي به خاطر شخصيتش در ابتدا مشکل باشد، ولي به محض اينکه موفق شويد، ميتوانيد  او را خوشحال کنيد.





منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مالکوم بارسلونا چلسي هيگواين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۱۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرژ گنابری دوباره پا به توپ شد / عکس

وینگر تیم ملی آلمان، گام دیگری به بازگشت نزدیک‌تر شد. 

سرژ گنابری در روز یکشنبه، در تمرینات بایرن مونیخ پا به توپ شد.

طرفداری | گنابری ۲۸ ساله که در جریان دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آرسنال از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شده بود، سه بازی اخیر باواریایی‌ها را به همین دلیل از دست داد. او دو روز قبل، نرم دویدن در تمرینات را از سر گرفت و امروز بالاخره توانست دوباره کار با توپ را از سر بگیرد. این خبر خوبی برای توماس توخل خواهد بود که به فاصله ۱۰ روز دیگر، باید تیمش را در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف رئال مادرید بفرستد. 

سرژ گنابری به تمرینات بایرن مونیخ برگشت

 

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • آغاز مذاکرات بایرن مونیخ با رالف رانگنیک
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • مجسمه «بکن باوئر» در محوطه آلیانتس آرنا نصب می شود
  • مجسمه بکن‌باوئر در محوطه ورزشگاه بایرن نصب می‌شود
  • لوتار ماتئوس: هانسی فلیک دیگر به فکر کار در بوندسلیگا نیست
  • تصاویر لو رفته از پیراهن اول بایرن مونیخ برای فصل 25-2024
  • سرژ گنابری دوباره پا به توپ شد / عکس