Web Analytics Made Easy - Statcounter

«اسرهادون بت یاوری» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات شطرنج جام «تموز» با 35 ورزشکار در 2 بخش بزرگسالان جوانان از کشورهای ارمنستان، روسیه، عراق و ایران در پنج دور به روش سوییسی در حال برگزاری است.
وی بیان کرد: تا پایان دور چهارم این رقابت ها و در بخش بزرگسالان «آرتین خدایی» در جایگاه نخست قرار دارد و «جانسون کیواکیور»، «رامان کیواکیور»، «دانیبل یوسف» و «بارسین اسحق» به ترتیب در رده های دوم تا پنجم جدول رده بندی قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«بت یاوری» ادامه داد: در بخش شطرنج جوانان نیز «ایملدا بت گورگیز» در رده نخست ایستاده است و «رومل بابلو»، «رایسا کیواکیور»، «برنارد داویدوف» و «برانیا تیموریان» با قرار گرفتن در رده های دوم تا پنجم در اندیشه کسب عناوین برتر این رقابت ها هستند.
وی ادامه داد: دور پنجم و پایانی این رقابت ها عصر امروز به انجام می رسد تا برترین های جام هجدهم مشخص شود.
به گزارش ایرنا هجدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی آشوریان جهان با عنوان «جام تموز» با حضور ورزشکارانی از کشورهای ارمنستان، عراق، روسیه و ایران /تهران، پردیس و ارومیه/ به میزبانی باشگاه آشور ارومیه در حال برگزاری است.
این جشنواره با حضور 250 ورزشکار در قالب 30 تیم ورزشی در رده های سنی جوانان، نوجوانان و بزرگسالان از 28 تیر تا چهارم مرداد سال جاری برگزار می شود.
تموز چهارمین ماه آشوریان بوده و به عنوان ماه شکرگزاری، فراوانی و نعمت است و در این ماه کشاورزان با برداشت محصولات کشاورزی خود به وفور نعمت می رسند.
جام تموز آشوریان از 33 سال قبل تاکنون در شهر ارومیه برگزار شده است اما از سال 1379 به صورت بین المللی با حضور تیم های خارجی برگزاری می شود.
7156/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت ارمنستان ایران جهان روسیه محصولات کشاورزی نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۲۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسابقات بین المللی شطرنج جام پلیس امارات به میزبانی شهر دبی امارات برگزار شد که استاد فیده سینا موحد در دور نخست جدول اساتید از سد حریف خود استاد بین‌المللی بانوان آلوآ نورمن از قزاقستان عبور کرد.

قهرمان شطرنج خوزستان در دور دوم با استاد بزرگ ونکاتا رامان از هندوستان دیدار می‌کند.

سینا موحد برای کسب دومین نورم استاد بزرگی در برابر اساتید نام آشنای شطرنج جهان در دبی در ۹ دور مسابقه  دست به مهره خواهد شد.

سوپر استاد بزرگ سید امین طباطبایی، استاد بین المللی مهدی غلامی اوریمی، استاد بین‌المللی آرش طاهباز، استاد بین المللی آرش داغلی، استاد بین‌المللی آراد نظری، استاد بین‌المللی سیدکیان پورموسوی دیگر شطرنج بازان کشورمان در این رقابت‌ها هستند.

۲۳۰ شطرنج باز دراین مسابقات به رقابت می‌پردازند.

مسابقات بین المللی شطرنج جام پلیس امارات، بیست و چهارم اردیبهشت ماه با شناخت نفرات برتر به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • پایان کار ملی‌پوشان تفنگ ۱۰ متر/ نجمه خدمتی بیست و چهارم شد
  • صعود تنیس باز مازندرانی به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • صعود نوشاد به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • هفته بیست و پنجم لیگ برای خوزستان تاریخی شد
  • رم امیدوار به حضور سردار آزمون در دیدار برابر یوونتوس
  • (اینفوگرافیک) کدام کشور‌ها در سال ۲۰۲۴ بیشترین تعداد میلیاردر‌های جهان را دارند؟
  • رقابت شطرنج باز استان در مسابقات بین المللی امارات