Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛  هادی خلردی  افزود : برج نوری ورزشگاه شهید وطنی به عنوان نیاز اصلی جهت برگزاری دیدار 2 تیم نصب شد و کار نصب و راه اندازی اسکوربورد نیز امروز در حال انجام است .
وی اظهار داشت : با پاکسازی نخاله های موجود در حاشیه ورزشگاه که ناشی از مرمت و بازسازی جایگاه تماشاگران و سایر تاسیسات مورد نیاز بوده است ، این استادیوم آماده برگزاری نخستین بازی نساجی در لیگ برتر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ورزشگاه شهید وطنی به عنوان استادیوم خانگی نساجی قائمشهر در لیگ برتر رقابت های فوتبال باشگاه های ایران از اردیبهشت ماه سال جاری در دست مرمت قرار گرفت و برای اجرای این طرح حدود 120 میلیارد ریال هزینه پیش بینی شد.
مهم ترین بخش مرمت این ورزشگاه علاوه بر بازسازی و مقاوم سازی جایگاه تماشاگران ، نصب تاسیسات به خصوص چهار برج نوری و اسکوربورد بود که امروز به پایان می رسد.
 در همین حال مدیر اجرایی باشگاه ذوب آهن اصفهان هم اعلام کرد که تیم فوتبال این باشگاه برای برگزاری دیدار هفته اول با نساجی قائمشهر راهی مازندران شده است .
امیرحسین قاضی نوری  افزود که این تیم فردا چهارشنبه از تهران وارد مازندران می شود.
دیدار ذوب آهن اصفهان قرار است طبق برنامه سازمان لیگ ساعت 20 و 45 دقیقه عصر روز پنجشنبه چهارم مرداد ماه سال جاری در هفته اول مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با تیم نساجی این شهر دیدار کند.
قاضی نوری گفت که تیم ذوب آهن برای هماهنگی بیشتر زودتر به استان مازندران و شهر قائمشهر سفر کرد تا قبل از بازی از ورزشگاه در دست مرمت شهید وطنی هم بازدید کند.
وی افزود : در شرایط فعلی ورزشگاه شهید وطنی برای دیدار 2 تیم آماده است و در صورت راه اندازی برج نوری ورزشگاه به نظر می رسد مشکلی برای بازی نداشته باشد.
قاضی نوزی اسامی بازیکنان ذوب آهن در هیجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور را به شرح زیر اعلام کرد :
شماره نقش بازیکن
........................................................
1 دروازه‌بان محمدباقر صادقی
2 مدافع محمد نژادمهدی
3 مدافع وحید محمدزاده
7 هافبک محمدرضا حسینی
8 هافبک قاسم حدادی‌فر
9 مهاجم مسعود حسن‌زاده
10 هافبک محسن مسلمان
11 هافبک مرتضی تبریزی
12 دروازه‌بان محمدرشید مظاهری
17 هافبک محمدرضا عباسی
21 مدافع صائب محبی
26 مدافع نیما طاهری
28 مهاجم علی خدادادی
31 مهاجم حمیدرضا جعفری
32 هافبک مهران درخشان‌مهر
35 هافبک کامران مومنی
36 مدافع کیانوش اقبالی
40 دروازه‌بان پیمان سلمانی
69 مدافع میلاد فخرالدینی
88 هافبک حمید بوحمدان
- هافبک زبیر نیک‌نفس
- هافبک مجتبی حق‌دوست
- مهاجم ماریون سیلوا فرناندز
- مدافع مسعود ابراهیم‌زاده
- مهاجم ادی ارناندز
نساجی قائمشهر تنها نماینده مازنی ها در هیجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر است که پس از 25 سال توانست در فصل گذشته خود را به این رقابت ها برساند.
در لیگ برتر 16 تیم حضور دارند که نساجی هفته اول میزبان ذوب آهن اصفهان، هفته دوم میهمان تراکتورسازی و هفته سوم نیز میزبان آبی پوشان پایتخت می شود.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نساجی قائمشهر ورزشگاه شهید وطنی ذوب آهن اصفهان ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۲۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز پرسپولیس به شهر خاطره‌انگیز (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در هفته بیست و ششم لیگ برتر باید در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف نساجی برود. حریف مازندرانی پرسپولیس شرایط حساسی برای بقا در لیگ دارد و این موضوع کار شاگردان اوسمار را سخت خواهد کرد.

کاروان پرسپولیس امروز بعد از پایان تمرین و پس از وقفه‌ای کوتاه، راهی فرودگاه شدند تا با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد قائمشهر ترک کنند.

پرسپولیس فصل پیش در هفته سی‌ام با پیروزی چهار بر صفر مقابل نساجی، جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برده بود و حالا در پی کسب ۳ امتیاز مهم در راه دفاع از عنوان قهرمانی خود در این شهر است.

دیگر خبرها

  • ورزشگاه وطنی آماده میزبانی از بازی نساجی - پرسپولیس / فیلم
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • پرواز پرسپولیس به شهر خاطره‌انگیز (عکس)
  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان
  • تعداد سکوهای پرسپولیسی در وطنی مشخص شد
  • تدابیر ویژه باشگاه نساجی مازندران برای دیدار با پرسپولیس
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • دوشنبه در قائمشهر تاکسی نایاب می‌شود!